HanneZ skrev:Sånna har vi här också b.t.w. om man ser till alla jävla frikyrkor o annat skit.
Vilka refererar du till? Menar du att frikyrkorna uppmanar sina medlemmar att mordhota eller vad menar du?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Sånna har vi här också b.t.w. om man ser till alla jävla frikyrkor o annat skit.

BRASSARN skrev:Tycker du själv att de människor som kravallerade i göteborg verkar vara utbildade, smarta eller ens normalbegåvade??
Samma skit alltihop, paketera och skicka ner till iran/irak och låt dom hålla på bäst fan dom vill.
Dee_cati skrev:Jag tror det finns fler kristna.....
Nja jag vet inte men jag hörde nån gång om en frikyrka i Knutby, där va dom tydligen inte helt normala. Där misshandlar dom barn i skolan samt mördar frugan när man vill ha en ny, allt detta i Guds namn.Valen skrev:Vilka refererar du till? Menar du att frikyrkorna uppmanar sina medlemmar att mordhota eller vad menar du?![]()
HanneZ skrev:Nja jag vet inte men jag hörde nån gång om en frikyrka i Knutby, där va dom tydligen inte helt normala. Där misshandlar dom barn i skolan samt mördar frugan när man vill ha en ny, allt detta i Guds namn.
korvgubbe skrev:De finns ju drygt en miljard muslimer. Dessutom i huvudsak i länder som aldrig fått njuta av yttrandefrihet och demokrati. Istället dränkta i religös propaganda.
Tyckte rätt många kravallare(de var väl ett par tusen) i Gtb betedde sig som imbecilla neanderthalare. Och detta trots att vi endast är 9 miljoner svenskar. Dessa kravallare borde dessutom ha en hel del fri vilja och utbildning o.s.v.
De var 25000 upplysta yttrandefria, "utbildade" svenskar som demonstrerade mot Bush i gtb av 9 miljoner.
Det skulle motsvara att 600.000 muslimer demonstrerade mot teckningarna och mig veterligen så har det inte varit så många på gatorna på långa vägar.
Markus skrev:Och det är så klart helt sjukt, men det känns ändå inte helt jämförbart med Knutby vs Muhammedreaktionerna....

korvgubbe skrev:Huvudet på spiken och min gissning är att det är precis vad de vill. Precis samma sak som extremisterna försöker göra i Irak då sunniter bombade en shiamuslimsk moské. Ett ganska bra sätt att skapa motsättningar i Irak för att skapa splittring irakier imellan och med "lite tur" t.o.m få det att gå så långt som till innbördeskrig.
Valen skrev:deras ideologi speglar förmodligen inte ens 1 promille av vad svenskar står för. Alltså inte representativa för din "jämförelse".
supernaut skrev:Visst är det så, och det som gör det hela så beklämmande är att det är så snålt med kritik från muslimer mot det som fundamentalisterna håller på med.
korvgubbe skrev:Håller med. Men det är mest för att det är fredag!
![]()
HanneZ skrev:Tror du vettiga iranier vill ha med stenkastande tuffingar att göra? Nä jag tror dom sänker dom i närmaste hav.
Nja asså jag menade bara på att det finns galna "präster" här också som lyckas lura i människor både det enda och det andra. Det va ingen jämförelse med något.Markus skrev:Och det är så klart helt sjukt, men det känns ändå inte helt jämförbart med Knutby vs Muhammedreaktionerna. Känns som att Knutby var något tiotal personer som spårat ur, Muhammedhistorien rymmer ju för fabian massbojkotter, hemvändande diplomater, statsbesök och kravaller.
Jag har inte blivit behandlad dåligt av en enda muslim än vad jag vet.BRASSARN skrev:Nej jag tror inte dom vill ha med dom att göra. Det vill ju inte MÅNGA här i sverige heller. Löser flera problem på det sättet.
För övrigt vi i VÄSTVÄRLDEN borde behandla DOM som dom behandlar oss. Ge igen, samma medicin bla bla mm etc etc.
Fattar fan inte varför vi ska sitta stillatigande när muslimer och annat utrikiskt folk håller på å svinar å görar.
Hade vi gjort likadant hade det vart offentlig blodsutgjutelse med efterföljande stening och jubel.
Markus skrev:Apropå bögar:
Ska homosexuella tillåtas i samma omklädningsrum som andra män/kvinnor?

korvgubbe skrev:MEnar du att extremisternas våldshandlingar efter karikatyrerna är representativa för drygt en miljard muslimer?!![]()
Isåfall är det ju märkligt att det var fler(procentuellt) bushdemonstranter än muhammed-demonstranter?!
korvgubbe skrev:Vad jag har hört så har den stora majoriteten Imamer och andra religösa ledara manat till lugn och fått stöd av den stora merparten av muslimerna.
korvgubbe skrev:Jag kunde inte bry mig mindre egentligen...
, men det är en viktig fråga - ska de få kolal in mig vill jag ducha med tjejerna. Det är en jämställdhetsfråga. 
Valen skrev:Vad jag har hört så har den stora majoriteten Imamer orsakat detta genom att sprida budskapet om hur väst hånar dem med karikatyrteckningar.
HanneZ skrev:Tror du man läser om alla muslimer i hela världen som inte är extremister? Jag tippar på att det finns lika många kristna extremister som muslimska extremister.
Markus skrev:Det är en jämställdhetsfråga.![]()

Nääää, jag vill _INTE_ duscha med rehabtanterna på mitt gymkorvgubbe skrev:Jag tycker du ska starta duschpartiet som slåss för jämställdhet så vi får duscha med tjejerna. Du har min röst!
![]()

Jo precis, ytterliggare ett gäng idioter som tycker det är ok att döda i "Guds namn". Fuckon hela bunten!jocke i köping skrev:kolla på nordirland ,,,,,,,,,,![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |