12 muslimska män söker dotter

HanneZ skrev:
Sånna har vi här också b.t.w. om man ser till alla jävla frikyrkor o annat skit.

Vilka refererar du till? Menar du att frikyrkorna uppmanar sina medlemmar att mordhota eller vad menar du? :va

BRASSARN skrev:
Tycker du själv att de människor som kravallerade i göteborg verkar vara utbildade, smarta eller ens normalbegåvade??

Samma skit alltihop, paketera och skicka ner till iran/irak och låt dom hålla på bäst fan dom vill.

Tror du vettiga iranier vill ha med stenkastande tuffingar att göra? Nä jag tror dom sänker dom i närmaste hav.

Dee_cati skrev:
Jag tror det finns fler kristna.....

Jag tror iofs det finns fler muslimska extremister än kristna särskillt om man endast ser till de som är beredda att begå våldsdåd o.s.v.

Men med tanke på att det kostade oss i västvärlden två världskrig med en sissådaär 80 miljoner döda att skapa demokrati, yttrandefrihet och ge mänskliga rättigheter så tror jag vi är ganska svårbräckta. Jag hoppas och tror att förändringen kommer kosta betydligt mindre i resten av världen än vad det gjorde "hos oss"...

Valen skrev:
Vilka refererar du till? Menar du att frikyrkorna uppmanar sina medlemmar att mordhota eller vad menar du? :va
Nja jag vet inte men jag hörde nån gång om en frikyrka i Knutby, där va dom tydligen inte helt normala. Där misshandlar dom barn i skolan samt mördar frugan när man vill ha en ny, allt detta i Guds namn.

HanneZ skrev:
Nja jag vet inte men jag hörde nån gång om en frikyrka i Knutby, där va dom tydligen inte helt normala. Där misshandlar dom barn i skolan samt mördar frugan när man vill ha en ny, allt detta i Guds namn.

Och det är så klart helt sjukt, men det känns ändå inte helt jämförbart med Knutby vs Muhammedreaktionerna. Känns som att Knutby var något tiotal personer som spårat ur, Muhammedhistorien rymmer ju för fabian massbojkotter, hemvändande diplomater, statsbesök och kravaller.

korvgubbe skrev:
De finns ju drygt en miljard muslimer. Dessutom i huvudsak i länder som aldrig fått njuta av yttrandefrihet och demokrati. Istället dränkta i religös propaganda.

Tyckte rätt många kravallare(de var väl ett par tusen) i Gtb betedde sig som imbecilla neanderthalare. Och detta trots att vi endast är 9 miljoner svenskar. Dessa kravallare borde dessutom ha en hel del fri vilja och utbildning o.s.v.
De var 25000 upplysta yttrandefria, "utbildade" svenskar som demonstrerade mot Bush i gtb av 9 miljoner.
Det skulle motsvara att 600.000 muslimer demonstrerade mot teckningarna och mig veterligen så har det inte varit så många på gatorna på långa vägar.

Har inte påstått att det är någon som helst skillnad mellan AFA-puckon & hjärndöda muslimer som springer runt & mordhotar folk. Puckona som apade sig i Gbg var väl f.ö. inte bara svenskar så du får nog räkna om lite. Men dessa tillhör nog inte det högre akademiska skiktet om du frågar mig (inte för att det hör till sakfrågan). Skillnaden är dock att 1. de är vänstervridna trädkrammande idioter 2. deras ideologi speglar förmodligen inte ens 1 promille av vad svenskar står för. Alltså inte representativa för din "jämförelse".

korvgubbe skrev:
Huvudet på spiken och min gissning är att det är precis vad de vill. Precis samma sak som extremisterna försöker göra i Irak då sunniter bombade en shiamuslimsk moské. Ett ganska bra sätt att skapa motsättningar i Irak för att skapa splittring irakier imellan och med "lite tur" t.o.m få det att gå så långt som till innbördeskrig.

Visst är det så, och det som gör det hela så beklämmande är att det är så snålt med kritik från muslimer mot det som fundamentalisterna håller på med.

Valen skrev:
deras ideologi speglar förmodligen inte ens 1 promille av vad svenskar står för. Alltså inte representativa för din "jämförelse".

MEnar du att extremisternas våldshandlingar efter karikatyrerna är representativa för drygt en miljard muslimer?! :va
Isåfall är det ju märkligt att det var fler(procentuellt) bushdemonstranter än muhammed-demonstranter?!

supernaut skrev:
Visst är det så, och det som gör det hela så beklämmande är att det är så snålt med kritik från muslimer mot det som fundamentalisterna håller på med.

Menar du för att inte aftonbladet gör löpsedlar av det?

Vad jag har hört så har den stora majoriteten Imamer och andra religösa ledara manat till lugn och fått stöd av den stora merparten av muslimerna.

korvgubbe skrev:
Håller med. Men det är mest för att det är fredag!
:pannkyss

Apropå bögar:
Ska homosexuella tillåtas i samma omklädningsrum som andra män/kvinnor? Vore det inte bättre om de duschade med tjejer?
Frågan aktualiserades igår då jag såg en kille från Gärdet/Östermalms gaymoderater* i omklädningsrummet.

*=att det ens finns en sådan klubb är visserligen fantastiskt festligt.

HanneZ skrev:
Tror du vettiga iranier vill ha med stenkastande tuffingar att göra? Nä jag tror dom sänker dom i närmaste hav.

Nej jag tror inte dom vill ha med dom att göra. Det vill ju inte MÅNGA här i sverige heller. Löser flera problem på det sättet.

För övrigt vi i VÄSTVÄRLDEN borde behandla DOM som dom behandlar oss. Ge igen, samma medicin bla bla mm etc etc.

Fattar fan inte varför vi ska sitta stillatigande när muslimer och annat utrikiskt folk håller på å svinar å görar.
Hade vi gjort likadant hade det vart offentlig blodsutgjutelse med efterföljande stening och jubel.

Markus skrev:
Och det är så klart helt sjukt, men det känns ändå inte helt jämförbart med Knutby vs Muhammedreaktionerna. Känns som att Knutby var något tiotal personer som spårat ur, Muhammedhistorien rymmer ju för fabian massbojkotter, hemvändande diplomater, statsbesök och kravaller.
Nja asså jag menade bara på att det finns galna "präster" här också som lyckas lura i människor både det enda och det andra. Det va ingen jämförelse med något.

BRASSARN skrev:
Nej jag tror inte dom vill ha med dom att göra. Det vill ju inte MÅNGA här i sverige heller. Löser flera problem på det sättet.

För övrigt vi i VÄSTVÄRLDEN borde behandla DOM som dom behandlar oss. Ge igen, samma medicin bla bla mm etc etc.

Fattar fan inte varför vi ska sitta stillatigande när muslimer och annat utrikiskt folk håller på å svinar å görar.
Hade vi gjort likadant hade det vart offentlig blodsutgjutelse med efterföljande stening och jubel.
Jag har inte blivit behandlad dåligt av en enda muslim än vad jag vet.

Markus skrev:
Apropå bögar:
Ska homosexuella tillåtas i samma omklädningsrum som andra män/kvinnor?

Jag kunde inte bry mig mindre egentligen... Jag börjar inte dreggla och taffsa i samma sekund som jag hamnat i situationen att jag tvingas byta om med tjejer.. så varför bannlysa homosexuella ur omklädningsrummen?!

Och om inte annat:
Hellre en komplimang från en snygg kille än en svinful tjej!

Edit:
fast å andra sidan: - ni östermalmare är ju rätt fjolliga redan som hetro! :tungan

korvgubbe skrev:
MEnar du att extremisternas våldshandlingar efter karikatyrerna är representativa för drygt en miljard muslimer?! :va
Isåfall är det ju märkligt att det var fler(procentuellt) bushdemonstranter än muhammed-demonstranter?!

Men lungna ner dig nu. Jag har redan sagt att bushdemonstranterna inte representerar någon av oss som inte delar deras uppfuckade ideologi. ¿Comprende? Däremot delar ju extremisterna samma religion som övriga muslimer, alltså samma fundament. Sen att inte alla muslimer = terrorister fattar nog de flesta men alltför många utmärker sig som det!!!!!!!

korvgubbe skrev:
Vad jag har hört så har den stora majoriteten Imamer och andra religösa ledara manat till lugn och fått stöd av den stora merparten av muslimerna.

Vad jag har hört så har den stora majoriteten Imamer orsakat detta genom att sprida budskapet om hur väst hånar dem med karikatyrteckningar.

Visst styr media vad de vill visa, och just nu hade det varit ett större nyhetsvärde i att visa muslimer som tar kraftigt avstånd från våldshandlingar.
Uppmana till lugn funkar alltid utan att man behöver ta ställning.

korvgubbe skrev:
Jag kunde inte bry mig mindre egentligen...

Nej, men du är ju redan på botten i normupplösningens mörka, dimmiga, läbbiga, gyttjiga träsk så det förvånar föga.

Jag bryr mig inte heller så mycket, i och för sig rapporterade jag om misstänkt homosexualitet när jag tränade på Friskis & Svettis för två år sedan, personalen lovade att "undersöka saken":rofl, men det är en viktig fråga - ska de få kolal in mig vill jag ducha med tjejerna. Det är en jämställdhetsfråga. :4skrika

Valen skrev:
Vad jag har hört så har den stora majoriteten Imamer orsakat detta genom att sprida budskapet om hur väst hånar dem med karikatyrteckningar.

vad jag har hört så har denna företeelse främst förekommit i länder som bl.a. iran där man på väldigt många sätt håller på att distansera sig från Väst och försöker angripa väst och främst USA och alla USAS allierade på bästa sätt.

I Iran säger även ledande politiker att Israel inte bör utplånas o.s.v.

De bedriver en politik där man använder religionen för att få folket dit man vill.

korvgubbe skrev:
Jag tycker du ska starta duschpartiet som slåss för jämställdhet så vi får duscha med tjejerna. Du har min röst!
:Bugar
Nääää, jag vill _INTE_ duscha med rehabtanterna på mitt gym :mad: :skrämd

jocke i köping skrev:
kolla på nordirland ,,,,,,,,,, :tomten
Jo precis, ytterliggare ett gäng idioter som tycker det är ok att döda i "Guds namn". Fuckon hela bunten!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg