Markus skrev:Käften, du har ju själv CSM
Du som verkar så insatt i ämnet kan väl berätta vad CSM är?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Markus skrev:Käften, du har ju själv CSM

korvgubbe skrev:Du som verkar så insatt i ämnet kan väl berätta vad CSM är?
![]()

korvgubbe skrev:Oj... en öm tå?
Känner du den här killen?
http://www.wagenius.org/vid/sysadmin_skatan.wmv
Geek power!
![]()
Markus skrev:Cock Sucking Moustach
vikto000 skrev:Tror att det är bäst att du inte gör något provokativ uttalande nu, tack.

Hehe, du nu gav du dig allt på fel person. Mer korrekt än korvgubbe tror jag ingen ärvikto000 skrev:Hur jävla kul skulle det vara om alla "bikers" blev kallade . Jävla MC bögar? juste inte så jävla kul. och det var väldigt omoget av dig att leka "mobbaren" som många verkar finna roligt. Du vet att det är en såkallad "öm tå" SÅ SLUTA förfan att "dryga" lr vad människor kallar det. det gör du detta endast för att vara provokativ? jag är endasat 16år men jag har lärt mig att man inte ska "svarta ned andra" gissar på att du är äldre, om du inte är ett såkallat "Moppefucko" eller vad ni nu brukar kalla det. Och det är också fel att säga det. känner hur jävla många MC förare som själva har kört moped (inklusive mig själv). Tror att det är bäst att du inte gör något provokativ uttalande nu, tack.
//Stenberg

korvgubbe skrev:Hur har du lärt dig allt om sådana begrepp?
HanneZ skrev:Mer korrekt än korvgubbe tror jag ingen är![]()

Markus skrev:...
Tror att det är bäst att du inte gör något provokativ uttalande nu, tack.
t-rex skrev:Liberals 4tw!

Nä nu blir jag upprörd. Tänk om Markus o korvgubbe skulle sitta o respektera varandras åsikter hela dagarna. Fy va tråkigt det skulle bli!vikto000 skrev:Snälla sluta båda 2. ni ska ju vara "vuxna" inte några som öser skit på varndra utan någon anledning. Och ni är lite OT om man säger så. vet ej vem som startade men ni kan båda sluta. Och nu kommer ni (du) bli ganska arg på mig för att jag lägger mig i eran "diskussion" (Stavning) men varför kan ni inte bara respektera varandra. och om ni skall göra något uttalande så håll det sakligt inte ösa skit på andra (enligt mina åsikter).
//Stenberg
Vem skriver du till?vikto000 skrev:Snälla sluta båda 2. ni ska ju vara "vuxna" inte några som öser skit på varndra utan någon anledning. Och ni är lite OT om man säger så. vet ej vem som startade men ni kan båda sluta. Och nu kommer ni (du) bli ganska arg på mig för att jag lägger mig i eran "diskussion" (Stavning) men varför kan ni inte bara respektera varandra. och om ni skall göra något uttalande så håll det sakligt inte ösa skit på andra (enligt mina åsikter).
//Stenberg

Markus skrev:talar för mig och tönten som kallar sig korvgubbe.
korvgubbe skrev:Talar för mig?![]()
Tönt?![]()

Markus skrev:Ja, ibland krävs det ledarskap och jag tog kommandot över situationen. :rakiryggen
Om jag talar för dig är egentligen inte viktigt, eftersom du ändå gör som jag säger. Butty-boy.![]()
korvgubbe skrev:Vad sa du CMS-McCoy?

Nu vet jag äntligen vad jag är. 
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|