10 000 motorcyklister invaderar Öland – risk för trafikproblem
Över 10 000 personer beräknas åka över Ölandsbron för att vara med på en mc-träff från och med tisdagen. Störningar i trafiken är därför att vänta, säger polisen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det här ska HD-kollektivet roa sig med i 5 dagar på Öland. https://superrally.se/![]()
10 000 motorcyklister invaderar Öland – risk för trafikproblem
Över 10 000 personer beräknas åka över Ölandsbron för att vara med på en mc-träff från och med tisdagen. Störningar i trafiken är därför att vänta, säger polisen.www.svt.se
![]()
Tydligen räknar man inte med att MC-åkning är prioriterat i HD-kollektivet.
![]()
Mobil ”fyllecell” utplacerad för gigantiska mc-träffen på Öland
Inför veckans Harley Davidson-träff på Öland, med över 10 000 besökande mc-förare, har polisens mobila arrest placerats utanför polisstationen i Borgholm. – Det behövdes i och med att vi inte har en arrest i Borgholm, säger kommunpolisen Magnus Areskog.www.svt.se
Samma här ?”10000 tyska bögar” var min omedelbara association ?
Min medSamma här ?
Du får säkert vara med, även om du inte har en HD.”10000 tyska bögar” var min omedelbara association ?
Svårt att undkomma dem efter vi gick med i EU.Många här som verkar ha erfarenhet av tyska bögar?.
Skit i det, spräng den bara så dom inte kommer tillbaks till fastlandet ?Hur lång tid tar det att bygga om Ölandsbron till klaffbro med tekniska problem då bron är öppen ?
Det är skytteltrafik även norrifrån, som passerar mitt kontorsfönster ute på E22 norra.
Brummar hela dagen söderut mot Öland.
- Ehum..*host*..det är många sporthojsförare som använder öronproppar också.Om man har modifierat sin motorcykel så måste ha öronproppar för att stå ut med att köra den är man dum i huvet på riktigt.
Japp, och dom borde också ledas åt sidan och slås i ansiktet med ett orginalavgas tills dom slutar att vara dumma i hela huvudet.- Ehum..*host*..det är många sporthojsförare som använder öronproppar också.
(inte jag dock)
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt