4,2 sek? I så fall skulle en Africa Twin ”piska” Porschen från rödljus.
Du vet väl att i stort sett ingen bil kör ifrån en motorcykel upp till 200 km/t?
Skulle vara en Veyron i så fall

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
4,2 sek? I så fall skulle en Africa Twin ”piska” Porschen från rödljus.
Du vet väl att i stort sett ingen bil kör ifrån en motorcykel upp till 200 km/t?
Är inte detta under din nivå nyteknik? Eller har du tråkigt?
Vem pallar läsa ytterligare en tråd om polares polares trimmade gamla bilar som gör det ena eller det andra samtidigt som motorcyklar....
M5:an går snabbare än R1:an, men i acceleration blir den efter rejält. I alla fall upp till 200km/h.Jag försökte steka en m5:a förra sommaren på e4:n. Hojen i fråga var en retta -05:a. Vi rejsade från gnesta till södertälje. Dött lopp. När jag tvingades slå av en smula i kurvorna så drog han mig och jag höll stumt, bottnade mätaren hela tiden. Sjukaste jag varit med om, jag trodde inte bilar kunde gå så in i helvete. Söder om tälje la vi ner när trafiken började tjockna på. Respekt åt förare och bil-as.
...limez, han är bara 18...
Vem? limez eller nyteknik?
Aha, du menar "vem som orkar läsa" ok jag hajar...
Jag försökte steka en m5:a förra sommaren på e4:n. Hojen i fråga var en retta -05:a. Vi rejsade från gnesta till södertälje. Dött lopp. När jag tvingades slå av en smula i kurvorna så drog han mig och jag höll stumt, bottnade mätaren hela tiden. Sjukaste jag varit med om, jag trodde inte bilar kunde gå så in i helvete. Söder om tälje la vi ner när trafiken började tjockna på. Respekt åt förare och bil-as.
Jag hetsade på upp en AMG 55 (silverfärgad gubbsedan) på essingeleden förra sommaren med K7:an. Den hängde på sjukt bra trots 2 ton och det var Jag som fick släppa av när det började svänga förjäkligt. Såg bara häcken på aset flå iväg genom kurvan i oförändrad hastighet. Hojen är såld och Jag har fyllt
tretti!![]()
Om du haft fötterna på fotpinnarna istället för kutsen så du kunnat växla upp till tvåan och kanske haft en chans.
... bara för man har resurserna så är det inte säkert de används.
Full pott!Ja det går onekligen utför med Mercedes kundkrets. I en Benz ska det dofta av läder, Bach orgelkonsert ska välla ut ur Blaupunkten. Under huven ska kruppstålet återhållet gå på 10% effekt och utanför ska landskap och kossor bölja förbi i 120. Ägaren ska sitta luftkonditionerad och däst av fläsknoisetter och piprök och på sin höjd lyfta ena ögonbrynet vid åsynen av en omkörande sporthoj.
Vad är det för kepsmänniskor som köper merca nuförtiden egentligen
Ur tid är (motor)leden.
Åker man bil på tex Bulten behövs inte ens en GT3 RS för att hänga av hojarna...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |