Är det bara jag som tycker det är pinsamt med denna fjortismentalitet hela tiden? "Han hade inte en suck med sin 1.3-miljonersbil mot min hoj för 34 tusen etc blabla"...
Är ni så stora mc-töntar så att ni inte ens kan kolla på en bil!?
Själv så har jag svårt att bestämma mig om det är roligare med mc än bil och vice versa. När jag sätter mig i en riktigt snabb bil som jag vet att jag kan plocka de flesta mc's med så njuter jag. När jag sätter mig på en snabb hoj och rejsar mot en snabb bil njuter jag.
Varför då envisas med att vara en tönt som anser att allt med mer än två hjul är skit?
Hade jag råd så skulle jag för tillfället sitta i en riktigt snabb Camaro 67'a eller liknande, alternativt en GT40. Nu har jag inte råd så jag får nöja mig med det näst bästa, Renault 5 GTE

Har till och med piskat en hoj med den, dock så var det ju en tjejhoj med kass förare (SV650 eller vad de nu heter).
Kul att rejsa mot en GT3:a, själv rejsade jag senast mot en RUF-kopia och åkte på tokpisk. Man ska vara bra jävla duktig om man steker en Porsche med lite pulver, och att få till bra starter med hojen är inte alltid så jävla lätt.