Öppen körning på Motopark i Finland 11-14Aug

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
CBR1000RR -08
Öppen körning på Kemora 13-14 AUG

Öppen körning på Motopark Finland, 11-14Aug!

Verkar som att det blir öppen körning på motopark i 4dagar, funderar lite på att dra ner dit, är ju alltid trevligt om det är fler svenksr där så jag slängde ut en tråd :tummenupp

EDIT:

Motopark vart bokad, nu är det KEMORA som gäller, kom å brassa! :yoparty

Last edited:
PJ verkar helsåld, han lånade mitt skinnställ...Nu ska jag bara bearbeta Sampa å några till :yoparty

BrassarNicke är oxo på! :tummenupp
Så då är vi iaf. minst 4st

Själv skippar jag den körningen eftersom Brno med MotoGp och Tjeckiska brudar lockar mer,:yoparty

Men innan Kemora V 35 vore det väl trevligt med lite Virta?

Tycker det är fusk att åka till Kemora, jobbar veckan före och den veckan... Får välja mellan tjeckien å Motopark, lätt val, haha... Måste öva så man lär sig hinna med gammgubbarna som kör bana :tummenupp

Beror ju på vad man ska öva:D Du kan nog inte ens ana vilka klubbar jag och Henke kommer att gå på!:tummenupp

Tycker det är fusk att åka till Kemora, jobbar veckan före och den veckan... Får välja mellan tjeckien å Motopark, lätt val, haha... Måste öva så man lär sig hinna med gammgubbarna som kör bana :tummenupp

PJ verkar helsåld, han lånade mitt skinnställ...Nu ska jag bara bearbeta Sampa å några till :yoparty

ja dedär ska bli jäkla skoj! måste bara ragga ett par pedaler nu så har man inge ursäkter längre! men kommer förmodligen att prata i falsett efter 2-3 dar i ditt skinställ!

:yoparty hehe och efter ett tag kanske du inser att vi tagit med dig på den värsta av banor... :näsblod
ja dedär ska bli jäkla skoj! måste bara ragga ett par pedaler nu så har man inge ursäkter längre! men kommer förmodligen att prata i falsett efter 2-3 dar i ditt skinställ!

Lite ändringar i planeringen, blir nog Tisdag motopark och Onsdag Kemora... Nåja jag har lite personliga ärenden på Kemora jag skall ta itu med så det blir nog bra :tummenupp

Det ser ut som om det sket sig med den här körningen för nu är Motopark bokad hela nästa vecka...:mad: Är som ingen ide att fara på Kemora bara för en dags körning :tummenner
Man får ladda för Kemora vecka 35 istället :hoppskrat

Hehe det blir intressant att se var vi hamnar till veckan... :va
Men står det öppen körning på Kemoras hemsida så ändrar dom ju inte det så det ser ut som om det blir en Kemoratur isf. en Motoparktur som det var menat från början :hojsmilie

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul