Bankörning Botnia Ring V31

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Tack för denna gång, ni gjorde det till en fantastisk upplevelse!

Är du intresserad av att komma på UMCC's Botniaringkörning även 2016, besök då vår nya facebooksida för att få all information om Hur och När, allt eftersom det blir klart. :banana
https://www.facebook.com/umccbotniaringtour/timeline
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
En av dom bästa bankörningar jag varit på! Tack för tre underbara dagar:tummenupp.
 

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
En av dom bästa bankörningar jag varit på! Tack för tre underbara dagar:tummenupp.
Tackar, tackar! Kan meddela att redan nu så är vi betydligt bättre nästa år. Vi skapar just nu ett webbaserat anmälningssystem vilket kommer att underlätta för oss alla! Vi är tacksamma för all feedback vi kan få, allt för att kunna bli bättre! Gör gärna detta på https://www.facebook.com/umccbotniaringtour som kommer att vara den stora informationskällan, samt med länk till bokningen! Tack för att ni gör detta till Sveriges bästa körning i Finland! ;-)
 

Ese

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2013
Ort
Stockholm/Öfvre Aspudden
Hoj
Fuji Aloha 2.0 (<10kg); H2-72; ZX10R-05; S1000RR-11
Lite avis att jag inte kunde vara med i år (ett byggprojekt här hemma som drog ut i tiden, presis som jag kunde ana). Men ser framemot nästa år! :)
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Länk till mitt facebook album, som innehåller ett axplock av bilder från körningen. efter att jag sorterat upp dem, så blev det 4400+ bilder fördelat på 43 mappar. Lite fler på en del och lite färre på andra, men tror att alla finns med på någon bild iaf. Så vill ni ha er egen mapp mailad, så skriv ner mail adress och vilken hoj ni har, då jag inte är så kunnig inom detta så ge mig gärna något kännetecken. Som exempel blå 5, som tydligen är till salu just nu :)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153103340306158.1073741880.538661157&type=1&l=b5bb6c703f

//Anna
 
Last edited:

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
just ja, de flesta vet ju att jag är amatörfotograf. Axplocket kan innehålla en å annan bild med ej full skärpa, men då ni ej behöver betala något för bilderna så får ni ha lite förbiseende med kvaliteten ;)
//Anna
 
Last edited:

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Tack allihopa för en riktigt bra semestervecka på botnia ring! Speciellt tack till Anna för de fina bilderna!
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Ja, jag hade ju filmat(trodde jag) några varv på botniaring med ett dåligt bakdäck, men min värdelösa bajskamera(contour) slog av efter en minut:mad:. Men jag vet att många av er(Johan:fakta) har filmat med framgång! Lägg ut! Lägg ut!
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Ja, jag hade ju filmat(trodde jag) några varv på botniaring med ett dåligt bakdäck, men min värdelösa bajskamera(contour) slog av efter en minut:mad:. Men jag vet att många av er(Johan:fakta) har filmat med framgång! Lägg ut! Lägg ut!

Tror du o jag får gå ihop o köpa nya kameror..

Min contour ville inte heller va med, fick ut en film från första dagen sen va det blankt..
 

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Vet många som haft problem, felet verkar bero på skak och vibrationer. Funkar oftast om man fäster på hjälmen istället. :)
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top