Bankörning Botnia Ring V31

Tack för denna gång, ni gjorde det till en fantastisk upplevelse!

Är du intresserad av att komma på UMCC's Botniaringkörning även 2016, besök då vår nya facebooksida för att få all information om Hur och När, allt eftersom det blir klart. :banana
https://www.facebook.com/umccbotniaringtour/timeline

En av dom bästa bankörningar jag varit på! Tack för tre underbara dagar:tummenupp.

En av dom bästa bankörningar jag varit på! Tack för tre underbara dagar:tummenupp.
Tackar, tackar! Kan meddela att redan nu så är vi betydligt bättre nästa år. Vi skapar just nu ett webbaserat anmälningssystem vilket kommer att underlätta för oss alla! Vi är tacksamma för all feedback vi kan få, allt för att kunna bli bättre! Gör gärna detta på https://www.facebook.com/umccbotniaringtour som kommer att vara den stora informationskällan, samt med länk till bokningen! Tack för att ni gör detta till Sveriges bästa körning i Finland! ;-)

Lite avis att jag inte kunde vara med i år (ett byggprojekt här hemma som drog ut i tiden, presis som jag kunde ana). Men ser framemot nästa år! :-)

Länk till mitt facebook album, som innehåller ett axplock av bilder från körningen. efter att jag sorterat upp dem, så blev det 4400+ bilder fördelat på 43 mappar. Lite fler på en del och lite färre på andra, men tror att alla finns med på någon bild iaf. Så vill ni ha er egen mapp mailad, så skriv ner mail adress och vilken hoj ni har, då jag inte är så kunnig inom detta så ge mig gärna något kännetecken. Som exempel blå 5, som tydligen är till salu just nu :)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153103340306158.1073741880.538661157&type=1&l=b5bb6c703f

//Anna

Last edited:
just ja, de flesta vet ju att jag är amatörfotograf. Axplocket kan innehålla en å annan bild med ej full skärpa, men då ni ej behöver betala något för bilderna så får ni ha lite förbiseende med kvaliteten ;)
//Anna

Last edited:
Tack allihopa för en riktigt bra semestervecka på botnia ring! Speciellt tack till Anna för de fina bilderna!

Ja, jag hade ju filmat(trodde jag) några varv på botniaring med ett dåligt bakdäck, men min värdelösa bajskamera(contour) slog av efter en minut:mad:. Men jag vet att många av er(Johan:fakta) har filmat med framgång! Lägg ut! Lägg ut!

Ja, jag hade ju filmat(trodde jag) några varv på botniaring med ett dåligt bakdäck, men min värdelösa bajskamera(contour) slog av efter en minut:mad:. Men jag vet att många av er(Johan:fakta) har filmat med framgång! Lägg ut! Lägg ut!

Tror du o jag får gå ihop o köpa nya kameror..

Min contour ville inte heller va med, fick ut en film från första dagen sen va det blankt..

Vet många som haft problem, felet verkar bero på skak och vibrationer. Funkar oftast om man fäster på hjälmen istället. :-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman