ÖlakehÖioulfnÖlakye-.Öz<khf

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
JAG BEHÖVER AKUT HJÄLP FORT SOM FAN...

någon i och av PBR får hålla i mötet ikväll!! jag har fått förhinder som jag inte kan gå in på här. så vem är villig att ställa upp.. när någon sagt ja så får du vidare instruktioner av mig via PM..

jag föreslår kjelle.... han kommer ju garanterat närvara och komma i tid...

om inte kjelle kan/vill så fixar jag det men jag kommer inte hinna till 18:00 bara så du vet.

Jag finns iofs på plats, men har inte tid att "ta rapport" nu på arbetstid. Slutar ca 17.00. Om ni inte får tag på någon annan så ring mig hemma vid 17.30, så ska jag göra vad jag kan. Hur många blir det som kommer?

Danne du kan ju PM:a mig så länge.

Ps: Parkera ev. hojar på besöksparkeringen utanför. MASSOR av småbarn på innegården!

Jag har infon från El Presidente.
Så nu ligger det i klubbens intresse att frakta ut mig till mötesplatsen :fakta :D

Jobbar till kl 18 så någon annan får gärna ta det.

Lite trist att varken Blom eller Lövis kan komma ikväll!!! Det är ju ni som har all info. Det är ju inte helt lätt att hitta datum som passar alla och det är bara 10 dagar kvar till festen...

Men, men... det får väl lösa sig på något vis. :tummenupp

Last edited:
Kyckling skrev:
Så nu ligger det i klubbens intresse att frakta ut mig till mötesplatsen :fakta :D

jag "måste" nog åka hoj om jag ska komma ut. klarar du att åka bakpå?

Kyckling skrev:

Åker "tyvärr" hoj direkt från jobbet till Kjelle.
Åsa har lagt beslag på bilen.

Som jag sa i den andra tråden om mötet finns det plats i pimp-cabben för de som vill...

*/ ?>
Back