Bingo
行駛和是安靜&#
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Du missförstår. Jag ser gärna att MC-handlarna tjänar mycket pengar (ska sanningen fram så skiter jag faktiskt i vilket eftersom det inte angår mig. Men jag unnar alla duktiga handlare framgång). Det jag skriver beskriver hur det är, inte hur jag tycker att det borde vara. Det handlar inte om rätt och fel utan om att man måste kunna kriga med något, bra priser, bra service, bra sortiment, hög tillgänglighet, snabba leveranser, whatever.flykay76 skrev:Varför ska inte motorcykelhandlare och deras anställda få tjäna pengar?
Är vi i mc-branschen annorlunda mot t.ex. klädbranschen osv. ?
Prutar du på Pepsin i din lokala matbutik?![]()
Konkurrensen ser ut som den gör. Man måste inte gilla det men vill man vara kvar måste man acceptera det. Och vara konkurrenskraftig - på något sätt.
Stöd din lokala handlare! Varför det? För att han ska tjäna pengar? Men jag då? Får inte jag handla där jag upplever att jag får mest för pengarna?
Prutar gör jag i stort sett alltid om jag tror det är lönt, och värt besväret. Dum är man annars