Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Det här är precis vad jag tänker efter att ha läst alla tester. Jag skulle välja CBRen, för trots att den e lugn å mjuk så finns fortfarande alla de där hästkrafterna där, och jag skulle garanterat köra fortast på den. (e redan begränsad av min feghet (som kommer från R6ans orolighet))Niklasinorr skrev:Precis vad Honda gjort med CBR1000, och då får dom i mc-pressen höra att den är "tråkig" och inte lika vild som Kawan och Yamman, sen använder dom rejspiloter som bevis för detta eftersom Cralle kör si och så många hundradelar fortare runt en viss bana med den än någon annan hoj...sen köper konsumenter hojen för att dom tror att det är den bästa hojen för honom/henne...
Personligen så väljer jag den hoj som inte tilltalas av rejsförarna, den "tråkiga, städade, lugna" hojen passar förmodligen en glad amatör som mej bäst.
Det är inte många år sedan årets 1000 kubiksprestanda användes i Superbike på VM-nivå, och ingen glad amatör kunde ens drömma om att kunna använda den prestandan på gatan, nu är vi där och jag hoppas verkligen att vi som kör dom här hojarna visar respekt för effekten, hur snäll den än verkar så tar det inte många tusendelar att köra ihjäl sej på en dylik maskin...
Men visst visst, kom å hälsa på så tar jag ut just DIN ZX10