Årets varvtider på Åsen...?

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Vilka tider kommer Rookie klasserna att prestera i år på Gelleråsen?
Det verkar ju gå neråt i tiderna för varje år, förra året så låg dom flesta i toppen på 1:11 och 1:12 tider, i R1000 och R600.
Kommer det krypa ner under 1:10 i år tro?!?!
Hoppas för all del inte det. :rolleyes:

Det blir säkert några både i 600 o 1000 som kommer köra 10'or men under det vette fan...så snabba får dom inte vara :4skrika

Jag tänkte föreslå Svemo att köra kval på samma sätt som i dragracing framöver, under 1.15 så är man diskad :brinnerup

stavgren skrev:
Det blir säkert några både i 600 o 1000 som kommer köra 10'or men under det vette fan...så snabba får dom inte vara :4skrika

Jag tänkte föreslå Svemo att köra kval på samma sätt som i dragracing framöver, under 1.15 så är man diskad :brinnerup
Bracket racing kallas det :D

Geiger skrev:

Snabbare än 1.10 på Åsen, 1.08 på Knudan, 46 på Falken, 55 på Sviestad samt 1.43 på A-torp i race ger omedelbar uppklassning.

GSXR1100R skrev:
Snabbare än 1.10 på Åsen, 1.08 på Knudan, 46 på Falken, 55 på Sviestad samt 1.43 på A-torp i race ger omedelbar uppklassning.

1.08 är väl fanken inte snabbt på knutan??
Det har ju till o med långsamma jag kört...

grym1.jpg

Vet inte hur fort jag kör, men jag ser väl snabb ut? Liiiiiiiiiiiiiiiiiiite iaf? :D

Dåså... Kapar jag en halv sekund på Sviestad, och två sekunder på Åsen, så får jag köra med dom tuffa grabbarna!! :Rockbanan

Geiger skrev:
Dåså... Kapar jag en halv sekund på Sviestad, och två sekunder på Åsen, så får jag köra med dom tuffa grabbarna!! :Rockbanan

men då måste man väl vara tuff? :va

Som ett litet hållmärke så körde Jörgen Hållinder 1,08,36 med gixxer 750 på tiden han körde, där har ni något att sikta på.

Mookie skrev:
Som ett litet hållmärke så körde Jörgen Hållinder 1,08,36 med gixxer 750 på tiden han körde, där har ni något att sikta på.
YBERGUD :Bugar

*/ ?>
Back