Årets största nyhet!

Who gives a fuck?
Vad är det för dyngtidning aftonbladet har blivit :död

Vaddå Batman-stjärnan??? :kocko
Ska det bli en Batman 5 eller???????

Sist vill jag minnas att det var Georde Clooney som var den allsmäktige Batman :Bugar

Önskar jag vore Batman månag gånger. :( Hänga uppochner och köra Batmobilen och kanske ha en egen Batmofon o allt. Jag fantiserade ibalnd att det var batmobilen som jag körde i när jag körde glass o min Batmofon som alla griniga fanskap ringde till....
Fan :(

750RR/Batman

maverick_750rr skrev:
Vaddå Batman-stjärnan??? :kocko
Ska det bli en Batman 5 eller???????

Sist vill jag minnas att det var Georde Clooney som var den allsmäktige Batman :Bugar

Önskar jag vore Batman månag gånger. :( Hänga uppochner och köra Batmobilen och kanske ha en egen Batmofon o allt. Jag fantiserade ibalnd att det var batmobilen som jag körde i när jag körde glass o min Batmofon som alla griniga fanskap ringde till....
Fan :(

750RR/Batman
Äh, Robin kör ju hoj i alla fall! :fakta Ska man vara en superhjälte så ska man vara en som kör hoj.

Pellert skrev:
Äh, Robin kör ju hoj i alla fall! :fakta Ska man vara en superhjälte så ska man vara en som kör hoj.

Men att springa omkring i gröna strumpbyxor (tänker på serien som gick på 80/90-talet ... Läderlappen :rofl ) e ju nästan lite gay.

Men då ska vi iofs inte snacka om vad det är att gå omkring i latexkläder från top till tå :3freak :brynad

Mattiaz skrev:
Men att springa omkring i gröna strumpbyxor (tänker på serien som gick på 80/90-talet ... Läderlappen :rofl ) e ju nästan lite gay.

Men då ska vi iofs inte snacka om vad det är att gå omkring i latexkläder från top till tå :3freak :brynad
Eller luffa runt i skinnkläder! Snacka om gay! Nej, men vänta..... Vi har ju skinnställ.... Äh, glöm det! :notme

Men Batgirl var rätt fin har jag för mig...:kär

Det märks faktiskt när man jobbar o skall retunera tidningarna hur många Aftonbladet det är kvar medan Expressen är slutsålt..

Bikerbitch skrev:
Det märks faktiskt när man jobbar o skall retunera tidningarna hur många Aftonbladet det är kvar medan Expressen är slutsålt..
Tänk på oss stackare som kommer och hämtar dom också! Ett jäkla släpande fram och tillbaka. :(

Fast nu är det iof ett tag sen sist, och det kommer aldrig hända igen... :tummenupp

Pellert skrev:
Renegade? Det låter som en sjukdom...:crash

Renegade e ett höjdar märke. :tuttar

Angående nyheten så tyckte jag att det va dags att det blev slut med det här celibatandet, så jag offrade mig.... :brynad

"Den brittiska tv-kanalen meddelar också att Jolie håller på att täcka sin kropp med tatueringar.
Anledningen? Att hon inte vill göra några fler sexscener."

Är det inte enklare att bara tacka nej? :3freak

/A

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!