Årets fetaste racingrulle

GSXR1100R skrev:
Jadu kissen, denna film råkkade verkligen fett, många verka gilla detta stuk med racing, blod & vurpor, vi har lite nya grepp nu och vem vet, om ni tjatar lite så kommer den kanske en till höjdarfilm ifrån KetogaN..... men bara om ni verkligen vill :tungan

JaG GiLlAr AlLa FiLmEr SoM rÅkKaR fEtT!!!! :hihi

Funatic skrev:
Vi som är såna där coola killar med modem väntar lite tills vi flyttat...... :mad:

Den är värd att vänta de 2-3 timmarna med modem.

Sadam skrev:
ja de tror jag säkert :arsele vi får väl se om ni får roligt nån kväll i sommar då :tungan
Bara för din skull åkte vi ut idag till www.racehouse.se och filmade, klotade & wheelade och slog oss, ännu en film kommer snart altså, men det kan dröja ett par dagar innan den är klar, men det gör väl inget va :tungan

Håll koll på www.ketogan.com

Hej !

Får man fråga....
Vilka dagar kör ni? Får man komma förbi och kolla när ni kör? Vet ni något om Race house kommer få in några mini motos till uthyrning?

Digga era filmer :Bugar :Bugar

willey skrev:
Hej !

Får man fråga....
Vilka dagar kör ni? Får man komma förbi och kolla när ni kör? Vet ni något om Race house kommer få in några mini motos till uthyrning?

Digga era filmer :Bugar :Bugar

1. onsdagar + en helgdag (olika från helg till helg)
2. du är välkomen men ta med hörsel skydd annars kommer du säga "VA!" väldigt ofta efter besöket... (mycke decibel)
3. jupp minimotos kommer det finnas till ut hyrning typ 10st tror jag men när dom kommer de vet jag ej...

så vi ses kanske på onsdag då?
ps. nästa film blir grym!!

Hampe #66 skrev:
Ahh...det hade vatt gött med en ny film till ölen alltså... :öl

Sitter och tankar in film i datorn nu.. . kanske kan komma en liten teaser i natt..

Gå och lägg er och ställ klockan på två då.. så kanske det finns en teaser uppe.. så mycket piller som jag knaprat för foten lär den bli lagom psykadelisk! LOL

/KetogaN

KetogaN skrev:
Gå och lägg er och ställ klockan på två då.. så kanske det finns en teaser uppe.. så mycket piller som jag knaprat för foten lär den bli lagom psykadelisk! LOL

/KetogaN

Vad har du nu hittat på? Blev det stoppie 12'a den här gången? hehe :D

KetogaN skrev:

/KetogaN

äh ja kan vänta... fan börjar bli lite sliten i ögonen nu :3freak

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP