Årets fetaste racingrulle

GSXR1100R skrev:
Bara för din skull åkte vi ut idag till www.racehouse.se och filmade, klotade & wheelade och slog oss, ännu en film kommer snart altså, men det kan dröja ett par dagar innan den är klar, men det gör väl inget va :tungan

Håll koll på www.ketogan.com

Fan jag var inte först å titta på tastern men 2 iaf. Nice vurpor :tummenupp sista wheelin går åt h-vetet ju muhahaha mer sånt :banana .
Nu har www.ketogan.com valts till favoriterna :tummenupp
Nu vill jag se hela filmen ketogan skynda skynda :Bugar
 
Sadam skrev:
Fan jag var inte först å titta på tastern men 2 iaf. Nice vurpor :tummenupp sista wheelin går åt h-vetet ju muhahaha mer sånt :banana .
Nu har www.ketogan.com valts till favoriterna :tummenupp
Nu vill jag se hela filmen ketogan skynda skynda :Bugar

Tackar tackar..

Ska nog sova lite först.. ;)
Men den dyker upp på ketogan.com när ni minst anar det..

/KetogaN
 
Sadam skrev:
Fan jag var inte först å titta på tastern men 2 iaf. Nice vurpor :tummenupp sista wheelin går åt h-vetet ju muhahaha mer sånt :banana .
Nu har www.ketogan.com valts till favoriterna :tummenupp
Nu vill jag se hela filmen ketogan skynda skynda :Bugar
Hallelulea vi har omvänt en syndare :rofl kul att du diggar filmerna :tummenupp
 
KetogaN skrev:
Hur sugna är ni ?? :banana
Sätt fart nu KetogaN. Ni som inte provat Minimoto kan börja med dessa enkla övningar, sätt dina fotsulor mot varandra och huka dig så att du har 40 cm kvar ner till golvet, se nu till att böja ordentligt på dina knän, fötterna ska befinna sig under din :arsele Sitt nu så i 20 minuter så får du rätta känslan :tummenupp
 
Mer film nu så man blir mer övertygad att man ska ha en igen ;)
 
GSXR1100R skrev:
Sätt fart nu KetogaN. Ni som inte provat Minimoto kan börja med dessa enkla övningar, sätt dina fotsulor mot varandra och huka dig så att du har 40 cm kvar ner till golvet, se nu till att böja ordentligt på dina knän, fötterna ska befinna sig under din :arsele Sitt nu så i 20 minuter så får du rätta känslan :tummenupp

Och om ni vill bli lika duktiga som Micke, så gör samma övning fast med en säck ris innanför skinnstället! :D
 
BrInK skrev:
1. onsdagar + en helgdag (olika från helg till helg)
2. du är välkomen men ta med hörsel skydd annars kommer du säga "VA!" väldigt ofta efter besöket... (mycke decibel)
3. jupp minimotos kommer det finnas till ut hyrning typ 10st tror jag men när dom kommer de vet jag ej...

så vi ses kanske på onsdag då?
ps. nästa film blir grym!!

ja det gör vi. Men är det den tiden som står på race house hemsida 18-21?
 
Filmen var skitkass o ni ser ut att ha skettråkigt o jag är inte alls avundsjuk!
 
Therudeboy skrev:
Mer film nu så man blir mer övertygad att man ska ha en igen ;)

Fick nog lite tid över ikväll.. ska se vad jag kan pula ihop.. ;)

Corben sallad vill köra minimoto.. HEHEHEHE....
 
oscar skrev:
Och om ni vill bli lika duktiga som Micke, så gör samma övning fast med en säck ris innanför skinnstället! :D
Jag ska torpedera dig med mina 78 kg ditt benrangel, du kommer att bryta alla fågelben i din sköra kropp :mad:

/Heffaklumpen
 
GSXR1100R skrev:
Jag ska torpedera dig med mina 78 kg ditt benrangel, du kommer att bryta alla fågelben i din sköra kropp :mad:

/Heffaklumpen

Så du tror att du kan träffa mig med enbart dina hängbröst!? Nja, jag tror att om du träffar mig så blir det med alla 132 kilon!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top