Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Bara för din skull åkte vi ut idag till www.racehouse.se och filmade, klotade & wheelade och slog oss, ännu en film kommer snart altså, men det kan dröja ett par dagar innan den är klar, men det gör väl inget va![]()
Håll koll på www.ketogan.com
Sadam skrev:Fan jag var inte först å titta på tastern men 2 iaf. Nice vurporsista wheelin går åt h-vetet ju muhahaha mer sånt
.
Nu har www.ketogan.com valts till favoriterna![]()
Nu vill jag se hela filmen ketogan skynda skynda![]()
Hallelulea vi har omvänt en syndareSadam skrev:Fan jag var inte först å titta på tastern men 2 iaf. Nice vurporsista wheelin går åt h-vetet ju muhahaha mer sånt
.
Nu har www.ketogan.com valts till favoriterna![]()
Nu vill jag se hela filmen ketogan skynda skynda![]()
Sätt fart nu KetogaN. Ni som inte provat Minimoto kan börja med dessa enkla övningar, sätt dina fotsulor mot varandra och huka dig så att du har 40 cm kvar ner till golvet, se nu till att böja ordentligt på dina knän, fötterna ska befinna sig under dinKetogaN skrev:Hur sugna är ni ??![]()
GSXR1100R skrev:Sätt fart nu KetogaN. Ni som inte provat Minimoto kan börja med dessa enkla övningar, sätt dina fotsulor mot varandra och huka dig så att du har 40 cm kvar ner till golvet, se nu till att böja ordentligt på dina knän, fötterna ska befinna sig under dinSitt nu så i 20 minuter så får du rätta känslan
![]()
BrInK skrev:1. onsdagar + en helgdag (olika från helg till helg)
2. du är välkomen men ta med hörsel skydd annars kommer du säga "VA!" väldigt ofta efter besöket... (mycke decibel)
3. jupp minimotos kommer det finnas till ut hyrning typ 10st tror jag men när dom kommer de vet jag ej...
så vi ses kanske på onsdag då?
ps. nästa film blir grym!!
Therudeboy skrev:Mer film nu så man blir mer övertygad att man ska ha en igen![]()
Vill jag inte alls! Ser skittrist ut. Inte missar man Bolibompa för nåt sånt heller....KetogaN skrev:Corben sallad vill köra minimoto.. HEHEHEHE....
Jag ska torpedera dig med mina 78 kg ditt benrangel, du kommer att bryta alla fågelben i din sköra kropposcar skrev:Och om ni vill bli lika duktiga som Micke, så gör samma övning fast med en säck ris innanför skinnstället!![]()
GSXR1100R skrev:Jag ska torpedera dig med mina 78 kg ditt benrangel, du kommer att bryta alla fågelben i din sköra kropp![]()
/Heffaklumpen
willey skrev:ja det gör vi. Men är det den tiden som står på race house hemsida 18-21?
oscar skrev:Så du tror att du kan träffa mig med enbart dina hängbröst!? Nja, jag tror att om du träffar mig så blir det med alla 132 kilon!
18-21 på Onsdagar juh, åsså ska jag spöa Os-car om han vågar köra nån gång :kockoBrInK skrev:11-15 på helger annar va de rätt...
GSXR1100R skrev:18-21 på Onsdagar juh, åsså ska jag spöa Os-car om han vågar köra nån gång :kocko
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |