Årets fetaste racingrulle

Sadam skrev:
Fan ladda hem teasern först vill se hela nu........ den verkar vara frän iaf

Edit: nu har jag kollat på mini motor filmerna å tycker de e för lite vurpor med.... Mer sånt :yoparty

Välkommen ner hit så ska vi filma dig när du vurpar, får blåmärken och blöder :hihi

Annars kan han få flippa en wheelie i 50-60km/h med dvkamera på ryggen och lins på hjälmen värde 20.000.- :hihi

Vissa är aldrig nöjda... :fatta!
Tack för kommentarerna alla!!

/KetogaN

Last edited:
Kanonrulle :tummenupp :Bugar :yoparty :rock :bow etc. etc.

Jag blir väldigt sugen att prova, undrar om jag kan köpa en till grabben - han är ju ändå 23 månader. Måste ner och kolla, när kör ni på racehouse då? Har hyr minimoto kommit igång, lite dubbeltydigt på deras hemsida.

Swedie skrev:
Schyst rulle! Nu vill jag köra Minimoto juh! Hellre ont i ryggen på en sån där än ont i ryggen av att sitta på en stol.

Kan vi inte dra igång nått race i 08 området?

Grym rulle! :tummenupp
Ketogan: Hedervärt av dig att vara kraschtestare åt http://www.w-motoracing.se/ :D
Sugen som tusan på att själv sätta mig på en sån där liten moppe.

Klart som tusan det ska köras pocketbike i hufvudstaden.

FireSalle skrev:

Jag blir väldigt sugen att prova, undrar om jag kan köpa en till grabben - han är ju ändå 23 månader. Måste ner och kolla, när kör ni på racehouse då? Har hyr minimoto kommit igång, lite dubbeltydigt på deras hemsida.

För tillfället finns det inte för uthyrning, men dom som har egna maskiner kör onsdagar och någon dag i helgen, står om du klickar på "nästa testkörning" på www.racehouse.se

/KetogaN

FireSalle skrev:

Klart du ska skaffa en minimoto, uthyrningen har inte dragit igång ännu, men kolla på www.racehouse.se nån gång i veckan så kan du läsa om provdagar med egna Minimoto, Moppe & Motard.

Vi kör nog Lördag eller Söndag nästa gång :banana

Jag vill passa på att ge GSXR1100R, Benjamin, Oscar, Talpai mfl kredit för deras underbara insats både framför och bakom kameran!

Det hade inte gått att genomföra utan er.. :kär

/KetogaN

Snyggt och grymt bra klippt, möjligtvis så rikta hjälmlinsen lite mera uppåt eller alternativt höj din blick och titta längre fram... :)

Lätt fetaste filmen i år! :yoparty

LasseB skrev:
Snyggt och grymt bra klippt, möjligtvis så rikta hjälmlinsen lite mera uppåt eller alternativt höj din blick och titta längre fram... :)
Då missas delar av fartkänslan. Kanske kan kameran placeras lägre än på huvudet?
LasseB skrev:
Lätt fetaste filmen i år! :yoparty
Så här långt iaf. ;) Filmåret ät långt och har börjat lovande.

FireSalle skrev:
Då missas delar av fartkänslan. Kanske kan kameran placeras lägre än på huvudet?

Hjälmen är optimalt för att få den där "åka med" känslan..
Fästa den någon annanstans på kroppen funkar inte så bra när jag testat.

Dock har LasseB rätt, den kunde suttit riktad lite högre.. (vilket den gjorde sen när GSXR1100R körde med den på hjälmen)

/KetogaN

KetogaN skrev:
Hjälmen är optimalt för att få den där "åka med" känslan..
Fästa den någon annanstans på kroppen funkar inte så bra när jag testat.

Dock har LasseB rätt, den kunde suttit riktad lite högre.. (vilket den gjorde sen när GSXR1100R körde med den på hjälmen)

/KetogaN

Ok, du är filmästastaren så jag ger mig - filmen är värd en oscar. Jag tycker ändå att det ger lite extra fartkänsla när marken direkt framför hojen är med även om Ullis då försvann fort ur bild - men det finns andra åtgärder för att förhindra det? ;)

FireSalle skrev:
Ok, du är filmästastaren så jag ger mig - filmen är värd en oscar. Jag tycker ändå att det ger lite extra fartkänsla när marken direkt framför hojen är med även om Ullis då försvann fort ur bild - men det finns andra åtgärder för att förhindra det? ;)
Hehehe prova att haka på i Ullis tempo, hon kör 32-33:or och vi andra harvar runt så gott det går, men iof så brukar Ullis klota minst en gång varje pass :hihi

Ser riktigt ball ut minimoto!!!!! Ska försöka få tummarna loss och komma ner o köra lite moppe. Perfekt medicin mot detta vädret. Svinbra film Ketogan!! Mycket jobb bakom kan jag tänka mig. :tummenupp

/Matthe

Ser riktigt ball ut minimoto!!!!! Ska försöka få tummarna loss och komma ner o köra lite moppe. Perfekt medicin mot detta vädret. Svinbra film Ketogan!! Mycket jobb bakom kan jag tänka mig. :tummenupp

/Matthe

FireSalle skrev:
filmen är värd en oscar
Vad menar du, Oscar va ju med och filmade, men han är inte mycket värd :va

Drygt 180 nerladdningar på 12 timmar :tummenupp Men glöm inte att Ketogan vill ha feed back på sitt klipp & slit, då blir han som galen och får nya ideer, vem vet om det inte kommer en film till, sitt inte och slöladda hem filmer utan att kommentera, skriv ris & ros så blir vi glada.

:fyllisar

GSXR1100R skrev:
Vad menar du, Oscar va ju med och filmade, men han är inte mycket värd :va
Ok, det var en dålig dubbeltydighet. Inte så kul som jag tänkte. En academy award för bästa dokumentär kan den väl få, eller är det en action-komedi? Inslaget med den blodiga foten är en rysare.
GSXR1100R skrev:
Drygt 180 nerladdningar på 12 timmar :tummenupp Men glöm inte att Ketogan vill ha feed back på sitt klipp & slit, då blir han som galen och får nya ideer, vem vet om det inte kommer en film till, sitt inte och slöladda hem filmer utan att kommentera, skriv ris & ros så blir vi glada.
:fyllisar
Filmen är riktigt bra. Snabb och underhållande. Bra redigerat, fattar inte hur ni hinner? När jag redigerar video hemma tar det evigheter. Varje klippt minut tar en minst timme att göra. Bra låtval, denna filmen når upp till Sabotages orginalvideo.
Ska ni göra något bättre så ta av KetogaNs visir nästa gång, det är mest i vägen. I övrigt så är det bara mer film som gäller, på det igen alltså!

FireSalle skrev:
Ok, det var en dålig dubbeltydighet. Inte så kul som jag tänkte. En academy award för bästa dokumentär kan den väl få, eller är det en action-komedi? Inslaget med den blodiga foten är en rysare.

Filmen är riktigt bra. Snabb och underhållande. Bra redigerat, fattar inte hur ni hinner? När jag redigerar video hemma tar det evigheter. Varje klippt minut tar en minst timme att göra. Bra låtval, denna filmen når upp till Sabotages orginalvideo.
Ska ni göra något bättre så ta av KetogaNs visir nästa gång, det är mest i vägen. I övrigt så är det bara mer film som gäller, på det igen alltså!
Jag tyckte åxå att visiret ska bort, jag kör utan visir, det behövs inte och blir bara repigt när man klotar, nästa gång river vi av Ketogans visir.

:tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...