Årets fetaste racingrulle

FireSalle skrev:
Filmen är riktigt bra. Snabb och underhållande. Bra redigerat, fattar inte hur ni hinner? När jag redigerar video hemma tar det evigheter. Varje klippt minut tar en minst timme att göra. Bra låtval, denna filmen når upp till Sabotages orginalvideo.
Ska ni göra något bättre så ta av KetogaNs visir nästa gång, det är mest i vägen. I övrigt så är det bara mer film som gäller, på det igen alltså!

Ska man göra det ordentligt med musik matchning osv tar det lätt en timme per minut. gäller bara att prioritera bort mat och andra mindre viktiga saker man gör på kvällen. :D

Men vad är det du säger ?? ta av visiret, det är juh konstnärligt när ullis speglas i det medans hon knäskrapar gnistor i kurvorna.. fast det kanske inte syns i "webb" versionen.. det syns bra i DVD verren som jag har här hemma iaf.. :)

/KetogaN

PS. GSXR1100R mitt visir blev då inte repigt när jag klotade 12:an.. LOL

Last edited:
Varför har ni sneakers? Får man ej plast med stövlarna lr?
O ja skulle faan inte kunna sitta i den ställningen med mitt ställ, eller de kanske bara behöver töjas ut lite mer?

KetogaN skrev:
Men vad är det du säger ?? ta av visiret, det är juh konstnärligt när ullis speglas i det medans hon knäskrapar gnistor i kurvorna.. fast det kanske inte syns i "webb" versionen.. det syns bra i DVD verren som jag har här hemma iaf.. :)
/KetogaN
Ok, det syns faktiskt. Jag är väl inte så konstnärlig då eftersom jag upplevde det som störande. Efter några ytterliggare spelningar av videon så ser jag det nu som en tillgång med visiret.
Du får sno missilens lap-timer och lägga till i bild om jag ska förstå hur snabbt 32-33or är i Mickes referens. På film så verkar det som om Ullis är något vigare än GSX1100R som är lite stelare i sin åkstil, kan det var en anledning till fartskillnaden - eller är det materialet? :)

FireSalle skrev:
Ok, det syns faktiskt. Jag är väl inte så konstnärlig då eftersom jag upplevde det som störande. Efter några ytterliggare spelningar av videon så ser jag det nu som en tillgång med visiret.
Du får sno missilens lap-timer och lägga till i bild om jag ska förstå hur snabbt 32-33or är i Mickes referens. På film så verkar det som om Ullis är något vigare än GSX1100R som är lite stelare i sin åkstil, kan det var en anledning till fartskillnaden - eller är det materialet? :)
Det skiljer 25 kg & 25 år mellan Ullis och mig, dessutom så vurpar inte jag var tredje varv :tungan
Laptimern är redan monterad på minimissilen :tummenupp

Kanon rulle!!! :tummenupp

Ser grymt roligt ut, bara jäkligt synd att inte min plånbok är stor nog.

Får väl ta min kamera o hänga på dit för att se om där fastnar nåt klipp som kan användas.

baronen skrev:
Kanon rulle!!! :tummenupp

Ser grymt roligt ut, bara jäkligt synd att inte min plånbok är stor nog.

Får väl ta min kamera o hänga på dit för att se om där fastnar nåt klipp som kan användas.

Tur man har en bror som handlar saker man kan leka med när han är iväg. :D
Om du läser detta så tack så mycket brorsan, det är skitball att köra!

/KetogaN

HanneZ skrev:
Varför har ni sneakers? Får man ej plast med stövlarna lr?
O ja skulle faan inte kunna sitta i den ställningen med mitt ställ, eller de kanske bara behöver töjas ut lite mer?

Man får inte plats med stövlar för du ska vinkla foten mot motorn alltså med sulan mot motorn., men det finns skor som är special till minimoto så man slipper se ut som den där killen gjorde.

Fem :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av fem möjliga för den utmärkta filmen!!!!! Längtar efter en ny povtur i hallen, men då ska jag tvinga upp fötterna ordentligt om de så ska skruvas fast. Sen ska jag nog komma ner på, jaa, under 50 sekunder kanske :rolleyes: Måste gå och töja skinnstället lite......

Thundercat skrev:
Ännu en kanonrulle! :Bugar
Jadu kissen, denna film råkkade verkligen fett, många verka gilla detta stuk med racing, blod & vurpor, vi har lite nya grepp nu och vem vet, om ni tjatar lite så kommer den kanske en till höjdarfilm ifrån KetogaN..... men bara om ni verkligen vill :tungan

KetogaN skrev:
Annars kan han få flippa en wheelie i 50-60km/h med dvkamera på ryggen och lins på hjälmen värde 20.000.- :hihi

Vissa är aldrig nöjda... :fatta!
Tack för kommentarerna alla!!

/KetogaN

Du ville ju ha en kommentar på filmerna å de fick du :tungan . Å de skulle vara kul och åka ner å åka med er en helg, och garanterat så skulle ni få filma massor med vurpor från min sida så ni kan göra en hel film muhahaha :3freak

GSXR1100R jag väntar spänt på filmen och mer vurpor då :näsblod :lol

Sadam skrev:
Du ville ju ha en kommentar på filmerna å de fick du :tungan . Å de skulle vara kul och åka ner å åka med er en helg, och garanterat så skulle ni få filma massor med vurpor från min sida så ni kan göra en hel film muhahaha :3freak

GSXR1100R jag väntar spänt på filmen och mer vurpor då :näsblod :lol

Kom ner och slå dig gul & blå, vi lovar att filma :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Kom ner och slå dig gul & blå, vi lovar att filma :tummenupp

ja de tror jag säkert :arsele vi får väl se om ni får roligt nån kväll i sommar då :tungan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra