Ångest.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date

Skall jag berätta?

• Antal röstningar
    0

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag vet inte om jag skall berätta för aidem att "Vilse" hette Börje före sin lyckade operation. Jag är inte säker på att han kommer att ta det så bra:va

Var får du allt från? :död

När man e så gammal som han så svämmar huvudet över. :huvet Inte mkt att göra åt. Han kommer aldrig bli snäll ändå. De kommer glömma honom i sängen på ålderdomshemmet bara för han e så elak....:rolleyes:

• Gilla
Reaktioner: GT
Ångest.

--------------------------------------------------------------------------------

Jag vet inte om jag skall berätta för aidem att "Vilse" hette Börje före sin lyckade operation. Jag är inte säker på att han kommer att ta det så bra
Hahahaha... Tänkte, vaf*n dillar han om!?
Så du och "Börje" hade nått på G då eller?:rofl

Inget att bry sig om vad jag försökte haka på me nåt roligt......bry er inte om mig............

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: GT
Jag är ingen professor och inte kärnfysiker heller men aidem och vilse delar nog säng:tuttar

Jo jag vet... hahaha Har förstått de inann.
Som han dissar alla, rolig läsning bara.:D

De va inget! skit i mig................

Last edited:
Vad försöker du få fram? har Börje packat ditt bajs och nu är du svartsjuk på stackars aidem?

VaAA???
Jag "FÖRSÖKTE" bara vara skojig, lite rolig tebax, men det uppfattades fel TYDLIGEN............

aidem.... Ursäcktar om nån av er tog illa vid er av nått jag skrivit..... mena appsolut inget illa med nånting. Men det har kanske uppfattas helt fel, kass humor jag vet!
Peace*

Last edited:
VaAA???
Jag "FÖRSÖKTE" bara vara skojig, lite rolig tebax, men det uppfattades fel TYDLIGEN............

aidem.... Ursäcktar om nån av er tog illa vid er av nått jag skrivit..... mena appsolut inget illa med nånting. Men det har kanske uppfattas helt fel, kass humor jag vet!
Peace*

Hahaha nädå du har absolut inte gjort så att nån tagit illa vid sig:)

Wilcans humor är lite udda och min ännu knepigare, och Wilcans kommentar var nog åt mig

VaAA???

Peace*
Lugn och fin.

Regel 1:
Lyssna aldrig på något som VBK och Wilcan säger. Framförallt VBK har en förmåga att hitta på de mest konstigaste saker....

Regel 2:
Om du nu är så dum så att du ändå lyssnar på dem, ta för helskotta inte dem på allvar!!!
De har, milt uttryckt, lite annorlunda humor ;)

VBK har en unik situation....Han är nämligen fullsponsrad av YES.

Drygare än alla andra..:gnissla

Lugn och fin.

Regel 1:
Lyssna aldrig på något som VBK och Wilcan säger. Framförallt VBK har en förmåga att hitta på de konstigaste saker

VBK har väl aldrig sagt något kul. Enda gången hans konto har kläckt ur sig något bra är när han blivit sporthojs-raped av sin brorson. :D

Lugn och fin.

Regel 1:
Lyssna aldrig på något som VBK och Wilcan säger. Framförallt VBK har en förmåga att hitta på de mest konstigaste saker....

Regel 2:
Om du nu är så dum så att du ändå lyssnar på dem, ta för helskotta inte dem på allvar!!!
De har, milt uttryckt, lite annorlunda humor ;)

Oj, nu blivde det fel, jag kom åt gilla knappen på Vilses inlägg:arsele
Kan någon mod ta bort det?

@funky: Du ska inte lyssna för mycket på Börje. Dels bor henom och aidem långt ute på landet. (Du vet 11 tår, svans, händerna släpar i marken när dom går, och så banjoköret och kusingiftena), så de é nog inga sanningsvittnen.
Sen har jag aldrig hört vare sig VBK eller Wilcan någonsin säga något som inte stämmer till 100% med deras verklighet. Så du kan med gott mod lita på dessa kamrater.

Tillägg till mitt förra inlägg:

Tyvärr verkar SilverWolf har blivit hjärntvättad och tillhör därmed även katogorin "Lyssna inte på dessa!!".

Tyvärr. Han var ju trots allt ganska vettigt en gång i tiden :(

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back