Åkning lördag 13:00

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Vilka ska med? Jag åker till kistan 13:00 och förväntar mig att större delen av PBR kommer.

erik skrev:
Vilka ska med? Jag åker till kistan 13:00 och förväntar mig att större delen av PBR kommer.
Jag har allvarliga planer på att komma.

Tar nog med Liselotte på bönpallen också, så finns det några som tvekar på att hänga på därför att ni tror att tempot blir för högt, häng med i alla fall, ni kommer inte att bli sist... :hej :tummenupp

Re: Re: Åkning lördag 13:00

Gaffa-mannen skrev:
Jag har allvarliga planer på att komma.

Tar nog med Liselotte på bönpallen också, så finns det några som tvekar på att hänga på därför att ni tror att tempot blir för högt, häng med i alla fall, ni kommer inte att bli sist... :hej :tummenupp
men gaffa vem är tjejen på R1an? :confused:

Re: Re: Re: Åkning lördag 13:00

blom skrev:
men gaffa vem är tjejen på R1an? :confused:
Jag vet inte, har ju inte sett henne eftersom jag inte var med. Och Erik är så återhållsam med beskrivning, att man skulle kunna tro att han inte vill dela med sig... :(
Men eftersom hon tydligen är från Eskilstuna kan det inte vara den jag tänker på.

Re: Re: Re: Re: Åkning lördag 13:00

Gaffa-mannen skrev:
Jag vet inte, har ju inte sett henne eftersom jag inte var med. Och Erik är så återhållsam med beskrivning, att man skulle kunna tro att han inte vill dela med sig... :(
Men eftersom hon tydligen är från Eskilstuna kan det inte vara den jag tänker på.
men det borde ju faktiskt bara finnas en tjej på R1a tycker man ju.. kan det inte vara hon du tänker på då från småland eller vart det var

Tack för åkturen grabbar (och Liselott) :tummenupp
Tror jag skippar nästa sväng till Borensberg dock :(

*/ ?>
Back