Sen så tycker jag inte om hets mot folkgrupps lagen heller. Ifall man blir upprörd över nånting så kan man göra precis som alla andra och gå till polisen och klaga. Det enda den gör är att göra skillnad på folk och det tycker jag är fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:....Sen så har ju FI rätt i att de flesta våldtäcktsmän är män, ....
stordrulen skrev:Bara man inte tycker något som vår regering förbjudit,Då blir det rättegång.
stordrulen skrev:Klart dom ska....Men inte förbud mot att tycka olika.
eisbaer skrev:Ska vi enas om att våldtäkt inte stavas med ck?
....är ofta samma personer som så ofta beklagar sig över att staten lägger sig i... ..samma personer som tycker att de ska få sköta sig själva och få göra som de själva vill...... men samtidigt har de djävligt mycket åsikter om homosexuella... Lite märkligt..t-rex skrev:Ni som tycker bögar är äckliga...
Zee skrev:Att beskriva det som avvikande är en sak, men att beskriva det som en cancersvulst är en helt annan. Särskilt när man säger så på jobbet.. ..eller?
Madhonda skrev:Men egentligen så är det väl OK att tala om vad man tycker, eftersom vi har den friheten i det här landet. Vi får inte glömma att han är en guds man som tycker så.
Jag hörde på TV: när dom förhörde honom och det lät som han ville göra folk uppmärksamma på att pedofili, homosexualitet o ja sexutövande med djur är avvikande. Och DET har han väl rätt i.
Vi accepterar homosexualitet idag, det har tagit tid, men om 20 år kanske det är OK med pedofili oxå. Det va lite så han menade. Sen om homosexuella "tar åt" sig, det ska väl inte han dömas för.
Zee skrev:Nej.
Sh-stavning:
direkct
exakct
våldtäckt
fördommar
![]()
korvgubbe skrev:....är ofta samma personer som så ofta beklagar sig över att staten lägger sig i... ..samma personer som tycker att de ska få sköta sig själva och få göra som de själva vill...... men samtidigt har de djävligt mycket åsikter om homosexuella... Lite märkligt..
![]()
ah17 skrev:Homosexualitet är en avart som samhället accepterat, dock ej i alla kulturer.
eisbaer skrev:Ja, men jag tror inte det var en medveten felstavning i det här fallet.
ah17 skrev:Homosexualitet är en avart som samhället accepterat, dock ej i alla kulturer. Gränserna förflyttas och vad blir nästa steg...........den som lever får se
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|