JoUh
Gudomlig sporthojare
Zee skrev:Är det ett flamebait, eller är du född på 40-talet?
Varför måste man tycka att homosexualitet är normalt nuförtiden...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zee skrev:Är det ett flamebait, eller är du född på 40-talet?
Chrille skrev:Det var vid en predikan i Borgholms pingstkyrka den 20 juli 2003 som Green talade om homosexuella och bland annat sade att "sexuella abnormiteter är en djup cancersvulst på hela samhällskroppen" och att "sexuellt förvridna människor kommer till och med att våldta djuren".
Det är inte ok att säga såna saker, men det ska fanimej inte behövas domstolar för att berätta det.
ah17 skrev:Att våldta djur är inte sexuellt förvridet enligt dig?
ah17 skrev:Att våldta djur är inte sexuellt förvridet enligt dig?
John skrev:...
Har ingenting emot homosexuella personer, men just homosexualitet som livsstil.
John skrev:.. Kyrkan SKA även vara gränser och en ledstjärna i moraliska frågor.
Allt är inte gulligt och okej.![]()
...
JoUh skrev:Varför måste man tycka att homosexualitet är normalt nuförtiden...?
Zee skrev:Det måste man inte.
Chrille skrev:Det är i mina ögon lika motbjudande som att påstå att bögar har lättare för att bli pedofiler.
Är inte homosexuell pedofili vanligare? Kanske inte har med varandra att göra egentligen men vi leker med tanken och skippar de lesbiska för de är inte lika ofta pedofiler verkar det som. Men är det då inte vanligast att vuxna män har sex med småpojkar? Kanske bara är nånting jag fått för mig.Chrille skrev:Predikan gällde homosexuella och som jag har förstått det var det en klar anknytning mellan de homosexuella, sexuellt förvridna och de som hoppar på djur. Det är i mina ögon lika motbjudande som att påstå att bögar har lättare för att bli pedofiler.
JoUh skrev:Även om man inte kastar flamebaits och inte är född på 40-talet?
Chrille skrev:Likadant har jag ena helvetes problem att förstå hur folk ens kan tänka tanken att äta svamp. DET är onaturligt om något....
Chrille skrev:(för dem som vägrar inse det så har inte alla bögar sånt där onaturligt sex).
honkiie skrev:Är inte homosexuell pedofili vanligare? Kanske inte har med varandra att göra egentligen men vi leker med tanken och skippar de lesbiska för de är inte lika ofta pedofiler verkar det som. Men är det då inte vanligast att vuxna män har sex med småpojkar? Kanske bara är nånting jag fått för mig.
Det var ju skönt att vi redde ut det och att du ändrade dig så snabbt.Zee skrev:Även då.
Något mer du undrar?
Jo men det är som sagt hur man ser det. Ifall man ser gubben som glider till thailand som homosexuell också så är det ju inget fel i det han säger om att bögar blir pedofiler. Jag säger absolut inte att jag ser det så men man kan se det så.Chrille skrev:Det där är ett jävla resonemang, men visst öppnar det för en rätt bister statistik. Naturligtvis är det män som förgriper sig på små pojkar, hur skulle en kvinna göra det rent praktiskt?
MEN är en gubbe som smiter ifrån kärringen i Thailand för att förgripa sig på en nioårig pojk pedofil, homosexuell eller både och?
Innebär det att han hade varit en bättre pedofil om han hade köpt en flicka istället.
Jag anser att gubben är pedofil. Homosexuell är han inte i mina ögon så länge han inte är en riktig bögare hemma i sverige.
Ditt resonemang ger alla FI-are rätt - Män är vådtäktsmän eftersom alla våldtäktsmän är män.
JoUh skrev:Det var ju skönt att vi redde ut det och att du ändrade dig så snabbt.![]()
Nej, jag undrar inget mer.
Chrille skrev:Det var vid en predikan i Borgholms pingstkyrka den 20 juli 2003 som Green talade om homosexuella och bland annat sade att "sexuella abnormiteter är en djup cancersvulst på hela samhällskroppen" och att "sexuellt förvridna människor kommer till och med att våldta djuren".
Det är inte ok att säga såna saker, men det ska fanimej inte behövas domstolar för att berätta det.
Madhonda skrev:Men egentligen så är det väl OK att tala om vad man tycker, eftersom vi har den friheten i det här landet. Vi får inte glömma att han är en guds man som tycker så.
Jag hörde på TV: när dom förhörde honom och det lät som han ville göra folk uppmärksamma på att pedofili, homosexualitet o ja sexutövande med djur är avvikande. Och DET har han väl rätt i.
Vi accepterar homosexualitet idag, det har tagit tid, men om 20 år kanske det är OK med pedofili oxå. Det va lite så han menade. Sen om homosexuella "tar åt" sig, det ska väl inte han dömas för.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |