Åka-tråden!

Kanske blir en tur nästa helg om jag har tur o får ihop hojen hel o körbar. Dock ensam åk för att se så allt är som de ska, men skriv om några ska ut framöver. Kul att ha nån o dra lite med än att åka sj :)

// Li_G

Drar ni till nkpg o kör eller hakar ni på oss neråt kisa? Vi drar från shell vid braskens bro runt 12:00 på lördag.

Jag och en polare ska ut efter jobbet imorrn. 17:00 utanför max vid gamla biltema?

Med några få undantag så verkar de ha sopat undan allt. Dock är det tjälskador till förbannelse. Man skulle behöva något med längre och mjukare fjädring numera... :kryckor

åkte från tornby till vidingsjö nu på morgonen och det var ganska mycket poliser ute med kameror så ta det lite lugnt idag

Någon/några som tänkt att dra ut i helgen o åka en sväng? Om vädret tillåter vill säga...

Någon/några som tänkt att dra ut i helgen o åka en sväng? Om vädret tillåter vill säga...

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...