Åka-tråden!

Kanske blir en tur nästa helg om jag har tur o får ihop hojen hel o körbar. Dock ensam åk för att se så allt är som de ska, men skriv om några ska ut framöver. Kul att ha nån o dra lite med än att åka sj :)

// Li_G
 
Drar ni till nkpg o kör eller hakar ni på oss neråt kisa? Vi drar från shell vid braskens bro runt 12:00 på lördag.
 
Jag och en polare ska ut efter jobbet imorrn. 17:00 utanför max vid gamla biltema?
 
Med några få undantag så verkar de ha sopat undan allt. Dock är det tjälskador till förbannelse. Man skulle behöva något med längre och mjukare fjädring numera... :kryckor
 
åkte från tornby till vidingsjö nu på morgonen och det var ganska mycket poliser ute med kameror så ta det lite lugnt idag
 
Någon/några som tänkt att dra ut i helgen o åka en sväng? Om vädret tillåter vill säga...
 
Någon/några som tänkt att dra ut i helgen o åka en sväng? Om vädret tillåter vill säga...

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top