Åka-tråden!

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Någon/några som tänkt att dra ut i helgen o åka en sväng? Om vädret tillåter vill säga...

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på
 

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00
jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Jag är också på! Min mätare strular också lite men de ingen big deal. Har klarat mig i två år :yoparty
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)
 

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00
jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

Lycka till me hojköpet! :)
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
den ger ju ingen signal alls :mad:

Vänd magneterna som du misstänkte var problemet då? :) Eller mena du nått annat kanske :va ^^

Edit: Om det regnar och är kallt i helgen, samt om min förkylning inte har gått bort som ja har fått :mad: Så blir de nog inte köra...men vi får se, skulle ju bli bättre ljög nån om på tv :tungan
 
Last edited:

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Verkar som att inte så jätte många har börjat köra än.:va Själv är ja i full gång. Vad väntar alla på? :tungan

jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

23 Maj är ändå bra, kunde ha varit värre. Typ när man tittar in i andra trådar och ser att folk har fått tid i augusti :död
 

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00
Någon som är sugen på att ta en tur imorgon, måndag och/eller på tisdag? Tänkte dra ut och åka en sväng bägge dagarna.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top