Åka-tråden!

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Jag är också på! Min mätare strular också lite men de ingen big deal. Har klarat mig i två år :yoparty

Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

Lycka till me hojköpet! :)

den ger ju ingen signal alls :mad:

Vänd magneterna som du misstänkte var problemet då? :) Eller mena du nått annat kanske :va ^^

Edit: Om det regnar och är kallt i helgen, samt om min förkylning inte har gått bort som ja har fått :mad: Så blir de nog inte köra...men vi får se, skulle ju bli bättre ljög nån om på tv :tungan

Last edited:
Verkar som att inte så jätte många har börjat köra än.:va Själv är ja i full gång. Vad väntar alla på? :tungan

jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

23 Maj är ändå bra, kunde ha varit värre. Typ när man tittar in i andra trådar och ser att folk har fått tid i augusti :död

Någon som är sugen på att ta en tur imorgon, måndag och/eller på tisdag? Tänkte dra ut och åka en sväng bägge dagarna.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back