Åka-tråden!

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Jag är också på! Min mätare strular också lite men de ingen big deal. Har klarat mig i två år :yoparty

Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

Lycka till me hojköpet! :)

den ger ju ingen signal alls :mad:

Vänd magneterna som du misstänkte var problemet då? :) Eller mena du nått annat kanske :va ^^

Edit: Om det regnar och är kallt i helgen, samt om min förkylning inte har gått bort som ja har fått :mad: Så blir de nog inte köra...men vi får se, skulle ju bli bättre ljög nån om på tv :tungan

Last edited:
Verkar som att inte så jätte många har börjat köra än.:va Själv är ja i full gång. Vad väntar alla på? :tungan

jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

23 Maj är ändå bra, kunde ha varit värre. Typ när man tittar in i andra trådar och ser att folk har fått tid i augusti :död

Någon som är sugen på att ta en tur imorgon, måndag och/eller på tisdag? Tänkte dra ut och åka en sväng bägge dagarna.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back