Åka-tråden!

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Jag är också på! Min mätare strular också lite men de ingen big deal. Har klarat mig i två år :yoparty
 
Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)
 
jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

Lycka till me hojköpet! :)
 
den ger ju ingen signal alls :mad:

Vänd magneterna som du misstänkte var problemet då? :) Eller mena du nått annat kanske :va ^^

Edit: Om det regnar och är kallt i helgen, samt om min förkylning inte har gått bort som ja har fått :mad: Så blir de nog inte köra...men vi får se, skulle ju bli bättre ljög nån om på tv :tungan
 
Last edited:
Verkar som att inte så jätte många har börjat köra än.:va Själv är ja i full gång. Vad väntar alla på? :tungan

jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt
 
jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

23 Maj är ändå bra, kunde ha varit värre. Typ när man tittar in i andra trådar och ser att folk har fått tid i augusti :död
 
Någon som är sugen på att ta en tur imorgon, måndag och/eller på tisdag? Tänkte dra ut och åka en sväng bägge dagarna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top