Är ni färgblinda?

fireblade skrev:
Varför blev jag inte rädd... :kocko

Det testet har jag gjort förr :rolleyes: :D Men jag vet sedan innan att jag är färgblind. Jag såg inte ett enda nummer i de där cirklarna :p

Misstänkte lite först, men testet verkade ju seriöst. Om jag blev rädd? Ska nog gå o byta kalsonger...

Helvetes jävlar!!! :död
Fan va rädd jag blev... Hade ju lyssnat på musik ganska högt innan, glömde sänka ljudet.. :gnissla

SuperKnutte skrev:
Helvetes jävlar!!! :död
Fan va rädd jag blev... Hade ju lyssnat på musik ganska högt innan, glömde sänka ljudet.. :gnissla
Haha. Samma här. Dunkade musik här för en timme sedan. Gick sedan och tog en macka och kollade på tv:n. Och nu skulle jag testa synen :skrämd

jag hade mina gigantiskt stora hörlurar på mig på den högsta volymen som går för jag skulle precis lyssna på lite musik, faaan va rädd ja blev, :yoparty :D

Fick just den där från annat håll...
Scary!!!!
Tur att det inte var senare på kvällen, nu finns det ju iaf en ärlig chans att hinna glömma det tills man ska sova... :gnissla

Fy fan Kay!!! :6surkart

Borde fattat att det var en sån bild i slutet men kolla inte länkadressen så noga :D

Varför är jag så trög :kocko

Har gjort den 2 ggr förut och visste precis vad som skulle komma...ändå sitter jag nu här med en puls på 150+ :skrämd

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...