Är ni färgblinda?

Heinrich skrev:
Blev ju tokskraj :skrämd :skrämd :skrämd
Man visste ju att nåt va på gång när den där sista bilden kom som det inte var någon siffra på. Tryckte på next utan att knappa in något...
 
Baaaaah!?

bara en tråd till, sen ska ja gå o lägga mig!

Det var de sista ja sa innan ja hoppade in i den här tråden.

Nu kan ja likaväl lusläsa hela SH innan jag kommer att kunna somna. :huvet

Fast lite kul var de ju

sov sött vakna blött!
 
furious skrev:
jag hade mina gigantiskt stora hörlurar på mig på den högsta volymen som går för jag skulle precis lyssna på lite musik, faaan va rädd ja blev, :yoparty :D


Fyyyyy fan jag säger samma sak, men det dumma är att jag sett den förut men tänkte inte på det sista..det sög en aniiiing i magen!
 
Men vad i Helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :4skrika :4skrika 1 Nu gick jag på det här förbannade testet en 2:a gång. Min idiot :fatta! ! Jaja sent på kvällen o seg i kolan :va . Håret på armarna står fan rätt upp :gnissla
 
Blev mer rädd för att jag inte såg vad det var för siffra i sista cirklen!!! hade för övrigt för lågt ljud annars hade jag troligen sketet ner mig :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top