Är du snygg?...

Pebl skrev:
Ja, egentligen är jag snygg.
Men jag är aldeles för fet. plus att mina ben är aldeles för långa i förhållande till kroppen, å håret på huvvet blir tunnare med åren, å håret på ryggen blir tätare med åren, å lite kobent är jag nog åxå, å dubbelhaka har jag i vissa vinklar, å näsan är nog lite sned, ögonbrynen för buskiga, håret för grått, tänderna för gula.

det är de små, små detaljerna som gör det...

:lol No ofstaket men det var kul skrivet.

" skönheten kommer från insidan...." och skönheten finns i betraktarens ögon... :lol
Vad är snyggt och inte....jag ÄR snygg.....min mamma tycker det i alla fall.. :va

Till er muppar där ute.
Jag känner killar som säger att dom e för fula för att få nån brud etc. Och jag vet samtidigt att jag är ju fan inte så fager som man vart tidigare, men jag har ändå vart tvungen o visa polarna att det handlar inte om utseendet överhuvudtaget. Jag kan i princip få vilken brud som helst om jag vill, för det sitter i personligheten, i snacket....allt handlar om vad man har innanför skallbenet. Jag har kommit dragandes med snygga flickor till dom o dom har tappat hakan och inte riktigt fattat hur jag gör men va fan, man e väl en mästare:)
Det bästa är att lära sig hur tjejer funkar så mycket som möjligt, få dom att känna ens utstrålning istället för att bara ha en tom skalle o ett fint utseende.
Så till er asfula där ute, ut o ragga på dom brudar ni inte vågar ragga, var säkra på er själva och jag lovar att det kommer funka. Det hjälper om man har många tjejkompisar för att snabbare lära sig hur tjejer tänker:)

Här e ett kort på mig som jag ä rriktigt nöjd med, tills jag träffa min sambo och jag blev självdestruktiv med mit utseende. Fattar inte det, men det måste vara så att jag gör det mot mig själv för att hon ska slippa alla brudar som e efter mig annars:)

Bifogat

• saso.jpg
    saso.jpg
    121.7 KB · Visningar: 230
Jag är fin i mina ögon, rätt snäll och händig.
Jante can kiss my ass.

Ja jag tycker att jag ser helt ok ut.. Tycker mina tänder är särskilt vackra! Dock har jag liiite för mycket oönskad hårväxt.. (kolla in bilden i infon..)

Näe, skämt åsido. Jag tycker jag ser rätt vanlig ut varken supersnygg lr ful... Däremot så är min sambo en jävla pudding! :banana (så jag ser nog rätt ok ut jag med... :lol )

Mattias skrev:
Hon tycker att alla MC-killar är snygga. Hajar du?

:kocko

Tyckte bara att det verkade som att hon inte hade ngn speciell smak utan att det lät som det dög med vem som helst...
Håriga HD-gubbar eller pojkaktiga sporthojspojkar :rolleyes:

Back