Är du snygg?...

Äh, det är väl upp till andra att bedöma. Inte ursnygg och inte ful som stryk heller. Är inte den som göra några större ansträngningar för att bli "snyggare" heller.

Om jag är snygg..Näe,inget vidare tror jag eftersom ingen tjej verkar vilja ha mig... :huvet :rolleyes:

När jag läste igenom tråden så kommer jag att tänka på tråden om "ofrivillig barnlös het" och artikelserien på aftonblader.se om unga som begår självmord..
Verkligen värt att läsa tycker jag..

Normalt skiter jag i hur folk ser ut, bara de har nått "innanför"..

Jag är skitsnygg..................... Speciellt nu när jag bara går upp i vikt och magen växer. Det säger Daytåna i allafall!

:hihi / Bågebabe

OLDEN skrev:
Jag är jag inte snyggast, men bra jävla nära :D *Notera bälgen som sticker ut*

Fan va snygg du e där Johan! :rofl
Jag är definitivt skitsnyggast, desamma gäller Zeb & MrGooFy. :fakta
DSCN6925.JPG

DSCN6955.JPG

//Emmi

Last edited:
Snyggast

Alla människor e snyggast på någe sätt, antingen innuti eller utanpå, eller bäggedelar.
För mej e den snyggaste i hela världen min sambo "UrbanTiger" :tungan
Han slår både D.Backham o B.Pitt :kär
Stora snyggingkramar till er alla o kör försiktit på vägarna.
Nettan

Vem är snygg??
Jag tror det finns olika slags skönhet. Idéalen är olika på olika delar i världen. I vissa delar av Afrika är det vacket att vara kraftig och i många delar av Asien är det att vara smal.

Tycker man om sig själv och trivs med sig själv så syns det innefrån och ut

Ögat är enligt Bibeln kroppens lampa, om det är ljus i ögonen så får hela kroppen ljus Matt6:22

Sedan så tror jag det är svårt att älska någon annan om man inte älskar sig själv först(tolka ej egoistisk)

Vi är alla mer eller mindre i behov av bekräftelse, det kan vara ovist att bygga sin yttre människa, då vi alla blir gamla. Skönhet och styrka kommer innefrån inte genom bekräftelse från andra.

Sedan älskar man någon så blir man vackra i varandras ögon.

Jag vet att jag är älskad för den jag är

stor i käften

har alltid hört att folk tycker man e stor i käften :lol

Men det kanske blir lite väl med hjälp av tryckluft :rofl

Bifogat

• uglymike2.jpg
    uglymike2.jpg
    28.5 KB · Visningar: 116
Jag lever i MIN illusion att jag är snygg...
men kåt, glad och tacksam kommer man längre på :rofl

Man har väl sina stunder. Om frågan är att jag tycker att jag är snygg så svarar jag att jag e nöjd, om frågan är jag är generellt snygg så säger jag att det är iallafall ingen som har sagt nånting annat :gnissla nej men det är väl upp till betraktarens ögon.

Ja, jag är snügg. Schnügg som fan. Man ska inte klaga eftersom det är svårt och dyrt att försöka göra nåt åt saken. :crash

Jag är i Tüskland. Därför är det med ü istället för y.

Jag e fulast i kommunen!
Sen om jag e lite småsnygg i grannkommunen vet jag inte, men här e d jag som e fulast.

Folk säger att jag ser bra ut men jag vet att jag e ful, typ som ringaren.
Jag orkar heller inte göra nånting åt det för då e man klart gay.

Jag kör gamla, fula, smutsiga skrothojar varav den ena är lika mycket nere i delar som min tredje - så ja, jag kör normalt sett en ful hoj på endast 398cc dessutom.

Men d e häftit o va ful :rock alla andra töntar gör ju allt de kan för o försöka va snygg.

Hade jag inte varit 182cm lång och vägt 60kg så hade jag nog vrit ganska snygg. :D

Kolla själva:

Bifogat

• NikolaKaos061.jpg
    NikolaKaos061.jpg
    78.8 KB · Visningar: 59
  • NikolaLastnight027.jpg
    NikolaLastnight027.jpg
    94.7 KB · Visningar: 69
  • mini-IMG_1551.JPG
    mini-IMG_1551.JPG
    97.3 KB · Visningar: 73
  • mini-IMG_1577.JPG
    mini-IMG_1577.JPG
    102.2 KB · Visningar: 106
  • DSC00404 (Small).JPG
    DSC00404 (Small).JPG
    23.9 KB · Visningar: 64
  • DSC00382 (Small).JPG
    DSC00382 (Small).JPG
    32.1 KB · Visningar: 75
Macho Woman skrev:
Jag är inte snygg, men det skiter jag i! Det räcker med att vara kåt, glad och hojintresserad. :rofl

Lägger du till "Tacksam" så är paketet komplett! :tummenupp

Själv är jag alldeles för snygg för mitt eget bästa, och det helt naturellt......förresten, ju naturellare desto snyggare. Och kör jag dessutom hoj så får man ju fan aldrig va ifred, det är därför jag kör med mörkt visir.......men dom vet ändå att det är jag, jobbigt! ............. :rolleyes:

Back