Är du snygg?...

MikkE skrev:
ni ser ju hur jävla snygg ja eee!!!
aaa!! jag älskar mig sjäääälv!!! MUMMA MICKE ska jag heta nu!!!

ps. nu utan briller också :)
Varför har du suttat spermavisirena då??????Det tycker ju bäjbsen e stenhot ju,intelligens o prylar. :tummenupp

Nu kommer ja och drar ner medelåldern :tungan

Som någon sa, dem flesta blir snygga och attraktiva när man lär känna personen i fråga :)

Till mitt eget utseende, har en näsa,två ögon,två öron och en mun så visst fan är man het :yoparty :banana :D :hihi

Bifogat

• bild(21).jpg
    bild(21).jpg
    15.6 KB · Visningar: 67
Last edited:
Nämen nu har du fel ja är inte snygg på nåt sätt..........

Bikerbitch skrev:
Alla är snygga på sitt sätt. Och om man klankar ner på hur nån annan ser ut, då kallas det väl för avundsjuka?

Modeller o paraplyflickor har väl ingen större fundamental funktion att fylla för vår överlevnad.Men som glädjeämne är väl ändå fotografering på en någorlunda seriös nivå ett bra sätt att återge nånting vackert,typ en människokropp.Tycker att vi glömmer bort vårt animaliska ursprung för mycket.Hanarna bröstar sig för att få den färggladaste honan.Brukar stå på krogen o tänka att alltihop är ett stort orrspel,blir ganska full i skratt då.Själv tycker jag det är synd att vi tvingas tro att vi inte duger som vi är,varför skulle inte lisa 114 kilo kunna gå hem med en prins?Det finns ju asfulla killar som offrar sig överallt ju :yoparty

Ja, egentligen är jag snygg.
Men jag är aldeles för fet. plus att mina ben är aldeles för långa i förhållande till kroppen, å håret på huvvet blir tunnare med åren, å håret på ryggen blir tätare med åren, å lite kobent är jag nog åxå, å dubbelhaka har jag i vissa vinklar, å näsan är nog lite sned, ögonbrynen för buskiga, håret för grått, tänderna för gula.

det är de små, små detaljerna som gör det...

Back