Till er muppar där ute.
Jag känner killar som säger att dom e för fula för att få nån brud etc. Och jag vet samtidigt att jag är ju fan inte så fager som man vart tidigare, men jag har ändå vart tvungen o visa polarna att det handlar inte om utseendet överhuvudtaget. Jag kan i princip få vilken brud som helst om jag vill, för det sitter i personligheten, i snacket....allt handlar om vad man har innanför skallbenet. Jag har kommit dragandes med snygga flickor till dom o dom har tappat hakan och inte riktigt fattat hur jag gör men va fan, man e väl en mästare

Det bästa är att lära sig hur tjejer funkar så mycket som möjligt, få dom att känna ens utstrålning istället för att bara ha en tom skalle o ett fint utseende.
Så till er asfula där ute, ut o ragga på dom brudar ni inte vågar ragga, var säkra på er själva och jag lovar att det kommer funka. Det hjälper om man har många tjejkompisar för att snabbare lära sig hur tjejer tänker
Här e ett kort på mig som jag ä rriktigt nöjd med, tills jag träffa min sambo och jag blev självdestruktiv med mit utseende. Fattar inte det, men det måste vara så att jag gör det mot mig själv för att hon ska slippa alla brudar som e efter mig annars