Är du snygg?...

mr_rockster skrev:
Håller med...

Man går inte ut och tar upp kontakten med en ful tjej... men sedan om man känner någon som egentligen inte är jättesnygg så kan hon bli snygg i ens egna ögon för den människan e vacker på insidan... Likaså kan det vara tvärtom. En tjej som ser skitsnygg ut på bild kan i ens egna ögon se ut som ett monster för att man känner henne...

Håller även med dig att det går att ragga upp snygga tjejer hur man än ser ut tror jag, bara man kan snacket etc...
Damn right boy, if you know how to talk the talk, and walk the walk, youll fucking get laid:)

D-one skrev:
Utseendet är viktigt för mig, hemskt att säga det , men jag är ärlig.
Och till en viss del så tror jag det är så för alla.
Ingen skulle ju bli tillsammans med ngn som man tyckter är ful. :va

Själv så ser jag väl alldaglig ut.
Men jag kan när jag vill :tuttar

PVC: mamma din vill ju bara ha dig för sig själv.. Se hur det går när du får bestämma? :tungan

det var ett bra inlägg!
utseendet spelar faktiskt roll,jag menar tex om man e ute på krogen jag går ju inte fram till den osnyggaste jag har sett utan man tar ju den som ser bäst ut, så första "intrycket" man går på e utseendet o det tror jag dom flesta gör!
Det låter kanske som jag e ytlig men det e nog d sista jag e!
Jag menar vilken kille gillar inte :tuttar !!
Men som tråden handlade om om man tyckte man själv såg bra ut m.m
jag tycker att jag ser bra ut o för höra ganska ofta att jag gör det också o jag skäms inte för att säga att jag gillar o höra det VEM gillar inte o få komplimanger???
tack för mig! pöss pöss :)

granted79 skrev:
det var ett bra inlägg!
utseendet spelar faktiskt roll,jag menar tex om man e ute på krogen jag går ju inte fram till den osnyggaste jag har sett utan man tar ju den som ser bäst ut, så första "intrycket" man går på e utseendet o det tror jag dom flesta gör!
Det låter kanske som jag e ytlig men det e nog d sista jag e!
Jag menar vilken kille gillar inte :tuttar !!
Men som tråden handlade om om man tyckte man själv såg bra ut m.m
jag tycker att jag ser bra ut o för höra ganska ofta att jag gör det också o jag skäms inte för att säga att jag gillar o höra det VEM gillar inte o få komplimanger???
tack för mig! pöss pöss :)
men lilla ponken då....det är ingen som säger att utseendet inte spelar roll, vi snackar bara lite om att om man vill så kan man fan få tag på hur fin tjej som helst trots att man kanske inte ser så bra ut.....

Ravetrancer skrev:
Damn right boy, if you know how to talk the talk, and walk the walk, youll fucking get laid:)

Håller inte direkt med er då.... Oavsett hur bra en kille kan prata och vara rolig, OM man inte är attraherad av hans utseende så blir det inget pöka av. Om en kille är fotomodell men däremot totalt ointressant att samtala med så blir det heller inget pöka av.

Utseendet är viktigt oavsett om det är första gången man ser någon eller 1000 gången. Jag skulle vilja påstå att det är ÄNNU viktigare den 1000 gången. För tycker man fortfarande att personen är väldigt attraktiv efter att ha bott ihop ett längre tag DÅ är det nog så att man är allvarligt attraherad av personen ifråga.. och inte bara ute efter en kvälls förnöjelser.

Ravetrancer skrev:
men lilla ponken då....det är ingen som säger att utseendet inte spelar roll, vi snackar bara lite om att om man vill så kan man fan få tag på hur fin tjej som helst trots att man kanske inte ser så bra ut.....

ja men det verkar på många som am man framstår som ytlig om man går efter utseendet.....
jag menar klart att man inte behöver vara snygg för att få en go tjej!
jag har många kompisar som har asgoa tjejer men som kanske inte har utseendet riktigt med sig o som sagt innan här av någon bara man lär känna personen i fråga så kan han/hon bli hur fin som helst!!!
var var du lör för tre veckor sen när jag skulle visa mina wheelie för dig... :confused:

Em74 skrev:
Håller inte direkt med er då.... Oavsett hur bra en kille kan prata och vara rolig, OM man inte är attraherad av hans utseende så blir det inget pöka av. Om en kille är fotomodell men däremot totalt ointressant att samtala med så blir det heller inget pöka av.

Utseendet är viktigt oavsett om det är första gången man ser någon eller 1000 gången. Jag skulle vilja påstå att det är ÄNNU viktigare den 1000 gången. För tycker man fortfarande att personen är väldigt attraktiv efter att ha bott ihop ett längre tag DÅ är det nog så att man är allvarligt attraherad av personen ifråga.. och inte bara ute efter en kvälls förnöjelser.
du har nog aldrig träffat nån som kan snacka.....

granted79 skrev:
ja men det verkar på många som am man framstår som ytlig om man går efter utseendet.....
jag menar klart att man inte behöver vara snygg för att få en go tjej!
jag har många kompisar som har asgoa tjejer men som kanske inte har utseendet riktigt med sig o som sagt innan här av någon bara man lär känna personen i fråga så kan han/hon bli hur fin som helst!!!
var var du lör för tre veckor sen när jag skulle visa mina wheelie för dig... :confused:
hmmm, tjejlås:)

Em74 skrev:

LAGOM AV ALLT E BÄST!
jag håller med dig till viss del men det finns killar som inte ser bra ut som kan få aGRYMMA damer det finns det bevis på.... men det du sa om man hade bott ihop ett tag o tycker att personen ifråga fortfarande e lika snygg /fin så e det nog allvarlig kärlek tror jag iaf!! :tummenupp

Ravetrancer skrev:
Till er muppar där ute.
Jag känner killar som säger att dom e för fula för att få nån brud etc. Och jag vet samtidigt att jag är ju fan inte så fager som man vart tidigare, men jag har ändå vart tvungen o visa polarna att det handlar inte om utseendet överhuvudtaget. Jag kan i princip få vilken brud som helst om jag vill, för det sitter i personligheten, i snacket....allt handlar om vad man har innanför skallbenet. Jag har kommit dragandes med snygga flickor till dom o dom har tappat hakan och inte riktigt fattat hur jag gör men va fan, man e väl en mästare:)
Det bästa är att lära sig hur tjejer funkar så mycket som möjligt, få dom att känna ens utstrålning istället för att bara ha en tom skalle o ett fint utseende.
Så till er asfula där ute, ut o ragga på dom brudar ni inte vågar ragga, var säkra på er själva och jag lovar att det kommer funka. Det hjälper om man har många tjejkompisar för att snabbare lära sig hur tjejer tänker:)

Här e ett kort på mig som jag ä rriktigt nöjd med, tills jag träffa min sambo och jag blev självdestruktiv med mit utseende. Fattar inte det, men det måste vara så att jag gör det mot mig själv för att hon ska slippa alla brudar som e efter mig annars:)
:hihi :lol :rofl :rofl

Ravetrancer skrev:
du har nog aldrig träffat nån som kan snacka.....

Fel!! Jag har aldrig träffat någon som kan snacka omkull mig... :tuttar

Men visst..jag tvivlar inte ett dugg på att du skulle kunna snacka omkull tex Viktoria Silvstedt...tvivlar inte ett dugg.... :tungan

Jag tycker det är GRYMT sexigt med en kille på en sporthoj i ett "rejsigt" skinnställ!! :banana Jag vrider nacken ur led varenda gång!! :tuttar

Kalla mig ytlig, men yta är den första man ser och för mig är det mer själva grejen att killen har samma intresse som jag!
Sen får han hellre ha nåt innanför pannbenet än en snygg yta!! :D
Självförtroende är sexigare än ett snyggt utseende oxå!!

Sara (inte fotomodell- snygg, men ganska läcker ändå! :tummenupp )

Em74 skrev:
Fel!! Jag har aldrig träffat någon som kan snacka omkull mig...

Men visst..jag tvivlar inte ett dugg på att du skulle kunna snacka omkull tex Viktoria Silvstedt...tvivlar inte ett dugg....

måste bara säga.... victoria silverstedt... hi hi hi hi hi
henne hade man ju kunnat lura till åland o tillbaka med en back öl som present från henne.... så korkad tror jag nog att hon e!! :tummenupp
men du menar att du aldrig har träffat en kille som du blivit attraherad ev som kunde såga dom sakerna du ville höra? :confused:

Lägger in en bild på mig och min blivande motoGP stjärna Erik som är nu 1,5 år. Vi tränar för fullt. Har börjat spara till en mini moto :tummenupp

Last edited:
granted79 skrev:
henne hade man ju kunnat lura till åland o tillbaka med en back öl som present från henne.... så korkad tror jag nog att hon e!! :tummenupp
men du menar att du aldrig har träffat en kille som du blivit attraherad ev som kunde såga dom sakerna du ville höra? :confused:
Silvstedt. :mattias

granted79 skrev:

Det som Ravetrancer säger är att bara en kille kan snacka så kan han få omkull vilken brud som helst så gott som. Oavsett om killen ifråga är "snygg/attraktiv" lr inte.. (nu är det ju så att vara "snygg" betyder väldigt olika för olika personer,,så det vi först kanske ska diskutera är.. Vem är snygg?? Vad är man om man är snygg?)

Det jag säger är att; är jag inte fysiskt attraherad av en kille så kan han inte snacka omkull mig. Punkt slut.

Jag väljer vilken kille jag vill ha. Jag blir aldrig vald. :D

jag kör inte sporthoj men är snygg ändå.. :arsele

Bifogat

• lunar stewoo.JPG
    lunar stewoo.JPG
    4.9 KB · Visningar: 35
  • splash.jpg
    splash.jpg
    65.7 KB · Visningar: 65
  • StewOo.JPG
    StewOo.JPG
    3.2 KB · Visningar: 37