Är det töntigt att använda en Sh.com tröja?

Är det fånigt att använda en sh.com tröja?

• Antal röstningar
    0

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Som rubriken lyder, nå, är det det? :)
Ja, jag har beställt en.. :yoparty

Rösta lite vettja :tummenupp

Last edited:
Ja om du använder den i sängen.. öh. Det är bara en tröja att värma sig i... eller nått.

Förövrigt så har jag senaste omgången tröjor ståendes här nu.

Swedie skrev:
Ja om du använder den i sängen.. öh. Det är bara en tröja att värma sig i... eller nått.

Förövrigt så har jag senaste omgången tröjor ståendes här nu.
Nice!!
Närå jag tycker det är råballt!!
Eller som grynet säger "Sjuuuuukt fräckt" :-)

MostWanted_NKPG skrev:
klart som fan det är töntigt speciellt med mitt namn. men som sagt, vem fan orkar bry sig.
Hehe, där ser man..
Vad har du för hoj nudå? Du hade väl sålt gammelninjan?

Som sagt vem bryr sig. Frågan är däremot är det bra att ha sitt namn på tröjan ??
Om man nu mot förmodan skulle göra något sk olagligt.

Det finns 2 killar som brukar gå runt med sina tröjor i skolan. Det tycker jag är lite över gränsen. Jag har min på när jag åker hoj eller meckar, men aldrig i skolan...

Edit: Deras nick finns inte ens registrerade på SH

Edit2: Dumt ordval

Last edited:
Biifer skrev:
Det finns 2 små fuckos som brukar gå runt med sina tröjor i skolan. Det tycker jag är lite över gränsen. Jag har min på när jag åker hoj eller meckar, men aldrig i skolan...
jahar haft den även där *mOppE fuCko*

Jag använder min tröja när jag känner för det. Den är ju djävligt skön ju!
Ser det som vilken "Kalles fotbollsklubb"- eller "Lisas innebandylag"-tröja som helst,
sådana får man ju använda när man går till ica utan att halva sh.com moraliserar...

Äh de är ju bara en tröja, ha på er den där ni behagar, undrar vem som är fucko som utbrister "Tiiiiiiittaaaaaa dom har deeeeeeeeeen tröjjan på sig!"

lite 14is varning där allt...

Som en raggarväst eller en HA-väst. Som en Linjebussjacka eller en Pågenströja. Eller BMW Scandinavia eller Fantomenklubben.

Man visar vad man tror på och vad man står för. Vi känner igen varandra och hälsar på varann. De som inte har en SH-tröja men har en sporthoj ser en likasinnad i oss. Kanske de tittar in på siten, blir bitna och hjälper till att hålla sidan levande.

Gruppkänsla för de som behöver det, samhörighet för de som trivs med det och ett sätt för oss att visa att vi finns och tar plats, även när snön ligger djup.

Jag är en T-shirt man och har inte på mig tröjan på sommaren men på hösten och våren sitter den på för det mesta. Ska nog skaffa mig en till likadan att ha att växla med när den andra är i tvätten.

pilsner

Superbee skrev:
Äh de är ju bara en tröja, ha på er den där ni behagar, undrar vem som är fucko som utbrister "Tiiiiiiittaaaaaa dom har deeeeeeeeeen tröjjan på sig!"

lite 14is varning där allt...
Jag har min tröja på när jag kör hoj för att andra ska se vem jag är, och för att jag är medlem på SH. Andra liksinnade ser och så växer siten och kanske enoannan trevlig dyker in.
Dessa två herrar är ju varken reggade på SH, har hoj, körkort eller ålder fär att köra någon form utav motorcykel.

Jag bär den med stolthet! :D

Men bara utanpå skinnstället då den är alldeles för stor att ha på sig när jag int ehar utfyllnaden..

Biifer skrev:
Det finns 2 små fuckos som brukar gå runt med sina tröjor i skolan. Det tycker jag är lite över gränsen. Jag har min på när jag åker hoj eller meckar, men aldrig i skolan...

Så jävla skönt att jag är ett moppefucko som går omkring på universitetet med min tröja :tungan

Pilsner skrev:
Som en raggarväst eller en HA-väst. Som en Linjebussjacka eller en Pågenströja. Eller BMW Scandinavia eller Fantomenklubben.

Man visar vad man tror på och vad man står för. Vi känner igen varandra och hälsar på varann. De som inte har en SH-tröja men har en sporthoj ser en likasinnad i oss. Kanske de tittar in på siten, blir bitna och hjälper till att hålla sidan levande.

Gruppkänsla för de som behöver det, samhörighet för de som trivs med det och ett sätt för oss att visa att vi finns och tar plats, även när snön ligger djup.

Jag är en T-shirt man och har inte på mig tröjan på sommaren men på hösten och våren sitter den på för det mesta. Ska nog skaffa mig en till likadan att ha att växla med när den andra är i tvätten.

pilsner
Ja visst är det så!
Nej, leder förövrigt med en röst just nu!! ;-)

Jag kör med sporthojtröjan under stället så här på hösten, den har nämligen krympt så den går inte att få på utanpå stället. Jag är kass på det här med antal grader i tvättmaskinen :hihi . Utanpå stället används nu istället min finfina VTR-klubbentröja :yoparty

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2