Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nice!!Swedie skrev:Ja om du använder den i sängen.. öh. Det är bara en tröja att värma sig i... eller nått.
Förövrigt så har jag senaste omgången tröjor ståendes här nu.
Hehe, där ser man..MostWanted_NKPG skrev:klart som fan det är töntigt speciellt med mitt namn. men som sagt, vem fan orkar bry sig.
Å fan, kul!MostWanted_NKPG skrev:är snart ägare av swedies gamla stunthojanvänder tröjjan som mecktröja också
jahar haft den även där *mOppE fuCko*Biifer skrev:Det finns 2 små fuckos som brukar gå runt med sina tröjor i skolan. Det tycker jag är lite över gränsen. Jag har min på när jag åker hoj eller meckar, men aldrig i skolan...
Jag har min tröja på när jag kör hoj för att andra ska se vem jag är, och för att jag är medlem på SH. Andra liksinnade ser och så växer siten och kanske enoannan trevlig dyker in.Superbee skrev:Äh de är ju bara en tröja, ha på er den där ni behagar, undrar vem som är fucko som utbrister "Tiiiiiiittaaaaaa dom har deeeeeeeeeen tröjjan på sig!"
lite 14is varning där allt...
Biifer skrev:Det finns 2 små fuckos som brukar gå runt med sina tröjor i skolan. Det tycker jag är lite över gränsen. Jag har min på när jag åker hoj eller meckar, men aldrig i skolan...
Ja visst är det så!Pilsner skrev:Som en raggarväst eller en HA-väst. Som en Linjebussjacka eller en Pågenströja. Eller BMW Scandinavia eller Fantomenklubben.
Man visar vad man tror på och vad man står för. Vi känner igen varandra och hälsar på varann. De som inte har en SH-tröja men har en sporthoj ser en likasinnad i oss. Kanske de tittar in på siten, blir bitna och hjälper till att hålla sidan levande.
Gruppkänsla för de som behöver det, samhörighet för de som trivs med det och ett sätt för oss att visa att vi finns och tar plats, även när snön ligger djup.
Jag är en T-shirt man och har inte på mig tröjan på sommaren men på hösten och våren sitter den på för det mesta. Ska nog skaffa mig en till likadan att ha att växla med när den andra är i tvätten.
pilsner
Har jag sagt att du är det?vtwin skrev:Så jävla skönt att jag är ett moppefucko som går omkring på universitetet med min tröja![]()
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |