vtwin
Kronisk snigel
Biifer skrev:Har jag sagt att du är det?![]()
Inte rakt ut men jag läste mellan raderna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biifer skrev:Har jag sagt att du är det?![]()
Det jag menade var att dom varken har åldern inne, hoj eller körkort. Därför tycker jag det är lite för mycket att gå runt med en SH tröja. Dom tillhör ju inte den grupp av hojåkare som håller till här på SH.vtwin skrev:Inte rakt ut men jag läste mellan raderna.
Biifer skrev:Det jag menade var att dom varken har åldern inne, hoj eller körkort. Därför tycker jag det är lite för mycket att gå runt med en SH tröja. Dom tillhör ju inte den grupp av hojåkare som håller till här på SH.
¨Biifer skrev:Det jag menade var att dom varken har åldern inne, hoj eller körkort. Därför tycker jag det är lite för mycket att gå runt med en SH tröja. Dom tillhör ju inte den grupp av hojåkare som håller till här på SH.
Det är väl coolt med en sh tröja, skulle vara stolt bärare av en om jag hade en.Hultan skrev:Som rubriken lyder, nå, är det det?![]()
Ja, jag har beställt en..![]()
Rösta lite vettja![]()
fogerty skrev:Jag kör med sporthojtröjan under stället så här på hösten, den har nämligen krympt så den går inte att få på utanpå stället. Jag är kass på det här med antal grader i tvättmaskinen.
Biifer skrev:Jag har min tröja på när jag kör hoj för att andra ska se vem jag är, och för att jag är medlem på SH. Andra liksinnade ser och så växer siten och kanske enoannan trevlig dyker in.
Dessa två herrar är ju varken reggade på SH, har hoj, körkort eller ålder fär att köra någon form utav motorcykel.
Gustav1 skrev:Jag undrar däremot när vi ska ha "Miss wet sh-tröja-tävling"?
Det undrar jag också.Gustav1 skrev:Jag undrar däremot när vi ska ha "Miss wet sh-tröja-tävling"?
valmers skrev:Det undrar jag också.
/G. Ubbsjuk
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |