Är det töntigt att använda en Sh.com tröja?

Är det fånigt att använda en sh.com tröja?

• Antal röstningar
    0
vtwin skrev:
Inte rakt ut men jag läste mellan raderna.
Det jag menade var att dom varken har åldern inne, hoj eller körkort. Därför tycker jag det är lite för mycket att gå runt med en SH tröja. Dom tillhör ju inte den grupp av hojåkare som håller till här på SH.

Biifer skrev:
Det jag menade var att dom varken har åldern inne, hoj eller körkort. Därför tycker jag det är lite för mycket att gå runt med en SH tröja. Dom tillhör ju inte den grupp av hojåkare som håller till här på SH.

Då missuppfattade jag vad du menade. Sorry för det. Håller nu till viss del med dej (även fast jag inte har hoj just nu).

Vi har alla ett litet moppefucko inom oss!!
Hur roligt hade varit att ha sporthoj annars! ;-)

Det händer att jag har på mig den på stan och i skolan emellanåt.

Tröjan är perfekt att ha under jackan, för den är varken för tunn, eller för tjock.

Det där löser sig.

Jag undrar däremot när vi ska ha "Miss wet sh-tröja-tävling"?

Biifer skrev:
¨

du får nog ta å tala lite vett med de där pojkarna tror ja.. så kan dom ju inte göra.. :va

hehe, hur som hellst så är det Ballt å ha SH tröja, tänk hur många SH:are man kan ha mött på stan utan att man vetat om det, hade man hafft en SH-tröja på sig hade man kanske hafft en riktig hojkompis till nu... tänk på det. :yoparty

fogerty skrev:
Jag kör med sporthojtröjan under stället så här på hösten, den har nämligen krympt så den går inte att få på utanpå stället. Jag är kass på det här med antal grader i tvättmaskinen :hihi .

Det är inte så att du har tjockat till dig såhär efter sommaren? :rofl
Borde kanske dyka upp på någon träning framöver...

Biifer skrev:
Jag har min tröja på när jag kör hoj för att andra ska se vem jag är, och för att jag är medlem på SH. Andra liksinnade ser och så växer siten och kanske enoannan trevlig dyker in.
Dessa två herrar är ju varken reggade på SH, har hoj, körkort eller ålder fär att köra någon form utav motorcykel.

Nu förstår jag inte vad du menar, jag trackade på den som sa nåt i stil med att "man är en tönt om man har SH tröja på sig i skolan" för det är man ju inte, det är ju töntigare o påpeka folks klädval, som sagt en sh tröja visar ju vem man är och bör således få bäras varhelst man behagar :D

kanske borde uttryckt mig lite tydligare i tidigare inlägget.

Gustav1 skrev:
Jag undrar däremot när vi ska ha "Miss wet sh-tröja-tävling"?

SH tröjorna är väl svarta?
hur spännande blir den wet t-shirt tävlingen?
:tummenupp

///P

Har inte köpt nån tröja än..men ska. Perfekt på träffar, bandagar mm.. Ett sätt att hitta folk IRL, folk som man kanske "känner här på SH"

Alla tröjor med reklam, alla klubbtröjor använda förutom i samband med 'klubben' och allt från Dressman borde förbjudas och eldas upp per omgående.

Tröjan är ju stört skön! använder min lite då och då...till och med i skolan.. för vem bryr sig när ingen annan i skolan är mc intreserade överhuvudtaget.... :( (som ni säkert förstår är alla i min skola puckon :hihi :rolleyes: )

Jag tycker att det är kul att se så många med SH tröjorna på.

Swedie: När får vi tjejer en figursydd tröja?
:7peta Utan rundand T-shirt hals?

När min tröja kommer ska jag bära den med stolthet... Känns lite dumt att köpa en tröja om man tycker det är töntigt att ha den på sig...... :va

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2