Är det töntigt att använda en Sh.com tröja?

Är det fånigt att använda en sh.com tröja?

• Antal röstningar
    0
D-one skrev:
Jag tycker att det är kul att se så många med SH tröjorna på.

Swedie: När får vi tjejer en figursydd tröja?
:7peta Utan rundand T-shirt hals?
Jag är dålig på tjejer i allmänhet så eh, jag kan definitivt inte välja ett plagg åt en tjej. Du får skicka till mig, inför nästa omgång vad du vill ha trycket tryckt på. =)

Hajen skrev:
När min tröja kommer ska jag bära den med stolthet... Känns lite dumt att köpa en tröja om man tycker det är töntigt att ha den på sig...... :va
Jag antar att du kanske missförstod trådskaparen? Eller? Alltså jag tycker det är ballt, helt klart..
Men som du sett så råder det delade meningar, mestadels tror jag det hänger på att vissa helt enkelt är lite för coola.. :-)

Klart man har den på sig!
Vad är annars meningen med att köpa den? :va

Jag har den alltid på mig när jag håller på med hojen, eller är ute och kör.

Den som röstat ja är förmodligen de som är snåla eller inte haft råd att skaffa en... dvs de är bara avis på oss andra som med stolthet bär dessa übercoola plagg... :hihi :rofl

:banana

Jag skulle känna mig töntig om jag själv hade en på mig. När jag ser andra med sh-tröja tycker jag inte att det ser töntigt ut. Konstigt.
Är det kallt ute och jag vill värma mig lite kan det hända att jag sätter på mig min tjocka Leksandströja, den värmer på alla sätt.

Hultan skrev:
Jag antar att du kanske missförstod trådskaparen? Eller? Alltså jag tycker det är ballt, helt klart..
Men som du sett så råder det delade meningar, mestadels tror jag det hänger på att vissa helt enkelt är lite för coola.. :-)
Nja... Bara reflekterade lite... Kanske blev lite fel... Men det blir så ibland... Tycker som du att SHtröja e :tummenupp :Bugar
Ha det bra alla!!!

Swedie skrev:
Jag är dålig på tjejer i allmänhet så eh, jag kan definitivt inte välja ett plagg åt en tjej. Du får skicka till mig, inför nästa omgång vad du vill ha trycket tryckt på. =)

du fattar inte hur många tröjor du kommer få skickade tiill dig det närmaste halvåret.......

killar, ni kan ju skicka era kallingar också, gärna ingådda så trycker fastnar bättre, swedie tar tacksamt emot.... :hihi :rolleyes:

Santo skrev:
Såg aldrig dig när jag gick där :va

Läser till Sjukskötare och vi håller till på Drags större delen av våran tid (både på gott och ont). Det enda man gör vid kåkenhus är att gå på bibblan i princip. Kanske förklara lite?

Hultan skrev:
Nice!!
Närå jag tycker det är råballt!!
Eller som grynet säger "Sjuuuuukt fräckt" :-)
Hmmm, svårt. Jag vet inte vilket jag tycker är coolast, att ha tröjan på sig eller att citera Grynet.

:hihi Precis... eller att dansgolvet är en dålig ursäkt för att man inte har råd att köpa GT!

KaZ skrev:
Klart man har den på sig!
Vad är annars meningen med att köpa den? :va

Jag har den alltid på mig när jag håller på med hojen, eller är ute och kör.

Den som röstat ja är förmodligen de som är snåla eller inte haft råd att skaffa en... dvs de är bara avis på oss andra som med stolthet bär dessa übercoola plagg... :hihi :rofl

:banana

Hm, jag har tröjan i skolan (främst när jag är på väg till eller från jobbet, dock), hemma och myser i, och på jobbet, då. Samt när jag är ute och åker inlines. :tungan
Skitbra! Iaf i skolan träffar man många likasinnade tack vare den! Av någon konstig anledning är det ingen som kommer fram och snackar hojar när man går omkring i dräkt. :rolleyes:

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2