Är det inte dags för nästa års webes nu?

McB skrev:
Under minuten på Sviestad känns inte omöjligt, men man vet aldrig... :crash

Och du... Det är ingen fet R1000-hoj du har. Det är en tvåcylindrig 850-kubikare som inte platsar i den kvicka 600-serien pga. för hög vikt. :arsele

Under minuten kommer inte vara några problem för mig men du kommer nog få kämpa en del.
Det är inte pga den höga vikten jag kör i R1000 utan för att mina motståndare inte ska må dåligt då det känns som om de står still i kurvorna när jag kommer.....eller nåt.....

McB skrev:
Bäst med helgarderingar vettu, jag vill inte hamna i samma sits som du hade i år. :tungan
Jag tror inte att du kommer att ha en suck i R-600, du saknar 2 viktiga saker :7peta

Under minuten pa Sviestad fixas med ena handen bakbunden om man har en gnutta talang och en kropp i fungerande skick. Altsa kan flertalet snacksaliga wannabe-rejsers borja dromma om natt annat da dessa krav med raage inte uppfylls!

Don Quixote skrev:
Under minuten pa Sviestad fixas med ena handen bakbunden om man har en gnutta talang och en kropp i fungerande skick. Altsa kan flertalet snacksaliga wannabe-rejsers borja dromma om natt annat da dessa krav med raage inte uppfylls!
Då vet vi att nr:18 saknar talang då...

Don Quixote skrev:
Och sjaelv planerar du pa att skylla pa alternativ 2, daer bade oevervikt och aalder ingaar?
Grrr jag har ju inte heller talang, dessutom är jag tjock, gammal, lat & elak.... men jag har gott om pengar :tungan

Skaffa ett tangentbord med ÅÄÖ din halvdansk :hihi

GSXR1100R skrev:
Grrr jag har ju inte heller talang, dessutom är jag tjock, gammal, lat & elak.... men jag har gott om pengar :tungan

Skaffa ett tangentbord med ÅÄÖ din halvdansk :hihi

Du glömde att nämna feg! :arsele

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Åkej feg åxå, men inte lika feg, gammal, lat & tjock som dig, du ska få pisk (kanske) :fatta!

Dåligt med talang och långsam kanske jag är, men feg är jag ta mig fan inte. Till skillnad från somliga så skyller jag inte på min ålder om jag inte skulle vara snabb. :tungan

Relapse skrev:
Dåligt med talang och långsam kanske jag är, men feg är jag ta mig fan inte. Till skillnad från somliga så skyller jag inte på min ålder om jag inte skulle vara snabb. :tungan
Släpp rullatorn och kom in i matchen (nu är jag ute på hal is) :gnissla

Don Quixote skrev:
Dom orden riskerar du att få äta upp......

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back