Är det inte dags för nästa års webes nu?

Nr:18 skrev:

Jag hade slagit av en löjlig flisa i handleden som inte ville läka, iaf inte i den takt jag trodde den skulle göra det. Så jag hade en massa bensplitter från flisan som seglade runt i handleden och fick fingrarna att domna bort i vänsterhanden av och till när de kom åt nerverna.

oFFkeFF skrev:
Jag hade slagit av en löjlig flisa i handleden som inte ville läka, iaf inte i den takt jag trodde den skulle göra det. Så jag hade en massa bensplitter från flisan som seglade runt i handleden och fick fingrarna att domna bort i vänsterhanden av och till när de kom åt nerverna.
Och du påstår att mina ursäkter är dåliga!!! Lagom diffust va? :tomten

Och du påstår att mina ursäkter är dåliga!!! Lagom diffust va? :tomten

Till skillnad från dig så har jag en hög journaler som bevisar problematiken, och inte en bild på en packad bjOrn och sleazy, som pekar på ett fullkomligt ok bromsbelägg.. :rolleyes:

oFFkeFF skrev:
Till skillnad från dig så har jag en hög journaler som bevisar problematiken, och inte en bild på en packad bjOrn och sleazy, som pekar på ett fullkomligt ok bromsbelägg.. :rolleyes:
Jag har ingen sån bild. Däremot har jag en trasig toppackning och utslitna medbringare till bromsskivor som bevis. :arsele

Jag har ingen sån bild. Däremot har jag en trasig toppackning och utslitna medbringare till bromsskivor som bevis. :arsele

Det var ju helt nya ursäkter jag inte hört innan. Har bara hört glasade belägg, volleyboll och felvänd termostat tidigare.
Trasig toppackning? Det trodde inte jag kunde hända på fyrtaktare :rolleyes: :D

oFFkeFF skrev:
Det var ju helt nya ursäkter jag inte hört innan. Har bara hört glasade belägg, volleyboll och felvänd termostat tidigare.
Trasig toppackning? Det trodde inte jag kunde hända på fyrtaktare :rolleyes: :D
Here we go again :rolleyes:

Jag har aldrig någonstans påstått att fyrtaktare aldrig går sönder. Däremot påstår jag att man måste skruva mer med en 2-taktare. Den dagen du kan prestera nån form av bevis på att en 2-taktare aldrig går sönder och man inte behöver skruva mer än på en fyrtaktare ska jag personligen erkänna mej besegrad. Mao, det kommer att inträffa samma dag som helvetet fryser :gnissla

Here we go again :rolleyes:

Jag har aldrig någonstans påstått att fyrtaktare aldrig går sönder. Däremot påstår jag att man måste skruva mer med en 2-taktare. Den dagen du kan prestera nån form av bevis på att en 2-taktare aldrig går sönder och man inte behöver skruva mer än på en fyrtaktare ska jag personligen erkänna mej besegrad. Mao, det kommer att inträffa samma dag som helvetet fryser :gnissla

Vi kan hoppa över tvåtakt/fytaktsbråket, och bara garva vidare åt dina ursäkter istället :D

Se om du kan leta upp dom, du behöver nåt bättre än "skadad" denna säsongen :mad:

Leta upp dina ursäkter? De är oundvikliga :rofl
Jag körde ju skadad ungefär lika sakta som du gjorde på sviestad, men när det gick så sakta ansåg jag att det inte vara någon idé att köra förrän man var i full vigör igen :tungan :D

oFFkeFF skrev:
Leta upp dina ursäkter? De är oundvikliga :rofl
Jag körde ju skadad ungefär lika sakta som du gjorde på sviestad, men när det gick så sakta ansåg jag att det inte vara någon idé att köra förrän man var i full vigör igen :tungan :D
Det var en av de sämre ursäkter jag sett! :rofl :rofl :rofl
Hur ska du bli snabbare utan att köra? Vila dej i form :rofl

Det var en av de sämre ursäkter jag sett! :rofl :rofl :rofl
Hur ska du bli snabbare utan att köra? Vila dej i form :rofl

Nej, genom fysträning och mycket körning. Vad gör du? Blåser i visselpipan på rejshelgerna? Iofs så riskerar du ju inte att skada dig på det sättet :rolleyes:

oFFkeFF skrev:
Nej, genom fysträning och mycket körning. Vad gör du? Blåser i visselpipan på rejshelgerna? Iofs så riskerar du ju inte att skada dig på det sättet :rolleyes:
Har aldrig dömt på rejshelgerna, däremot vid säsongsstarten, men eftersom det är en förutsättning för ekonomin måste man prioritera

abstruse skrev:
Tränar du inte kickboxning fortfarande?

Nej, det blir för mycket skador av det tyvärr. Däremot vanligt gym, för att min rygg inte ska paja ihop för ofta, och vanlig konditionsträning, löpning och rodd. Plus att jag nu i dagarna kört igång med simning/vattenpolo.
Men bara för att spä på med ursäkterna, jag vet inte om det är nog för årets säsong, men bättre fys än förra året är det iaf, första värdemätaren på det får man väl när man sätter sig på hojen i vår.

Goodstuff skrev:
Jag har precis beställt en JUMBOPÅSE Geléhallon enkom för dina smaklökar. :arsele :fatta! :tungan
Passa dig, minns att du och jag käkade geléhallon i så att säga förebyggande syfte i fjol efter Sviestad, och kolla hur det gick för mig. :näsblod

Har aldrig dömt på rejshelgerna, däremot vid säsongsstarten, men eftersom det är en förutsättning för ekonomin måste man prioritera

BlaBlaBla.. Pank och urfattig är ett giltigt skäl.
Om vi säger som såhär, jag kommer inte att hacka på dig om du skadar dig illa så att du inte kan köra på grund av det. Blåmärke eller blåsa på tummen är inte giltiga skäl..

Däremot, klantmeck är SBS, typ felvända termostater, en sådan grej har dessutom inget att göra med dåliga varvtider att göra, inte förrän skiten börjar närma sig kokpunkten..

Den dagen du kan prestera nån form av bevis på att en 2-taktare aldrig går sönder och man inte behöver skruva mer än på en fyrtaktare ska jag personligen erkänna mej besegrad.

Jag kommer inte mecka mer än absolut nödvändigt och jämför gärna antal mecktimmar med dig när säsongen är slut.

Nyteknik skrev:
Jag kommer inte mecka mer än absolut nödvändigt och jämför gärna antal mecktimmar med dig när säsongen är slut.
Grattis! Du har just kvalificerat dej till Darwin Awards! Att inte underhålla en tvitaktare slutar garanterat med ras. Tror tom Felloff kan hålla med om det :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back