Teddy skrev:Hmmm...låt se. Minst en gång nästa år ska jag köra om Filip på yttern i en kurva.![]()
Vad ska du ut och köra i gräset för, det är bättre att hålla sig på banan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teddy skrev:Hmmm...låt se. Minst en gång nästa år ska jag köra om Filip på yttern i en kurva.![]()
Fixx skrev:Brink kör std600 nästa år... Med en r6:a
ZoulFly skrev:Allvarligt talat ska det bli jäkligt kul och spännande och jag hoppas bara inte det blir världens anstormning i klassen. Om det sen går fortare eller inte än med en R1:a kan jag inte uttala mig om, för jag har aldrig kört nåt annat än R1 egentligen. Nu är i alla fall siktet inställt på en CBR600RR -03...fast det är väl smartare med en R6:a om det blir mycket grusrullning

GSXR1100R skrev:Mina mål 2004 är:
Jag satsar på att köra 1 dagars B-racen, jag ska klå den gamle fjoll åttan Relapse, det torde ju vara ganska enkelt.
Relapse skrev:Det var väl modigt av dig att säga att du ska vara snabbare än en nybörjare. Phett med respekt!![]()
GSXR1100R skrev:Du antar altså inte min utmaning, jag är ju åxå nybörjare, du har ju kört ett riktigt b-race, jag har bara kört 2 klubbrejs, det innebär väl att du är på samma sopiga nivå som Goofruff, apis, gris ass & mig, den enda som är sämre än oss är Mac-Bertil...
På en lång raka kan säkert dina 30-40 hk övertag märkas lite, men det är enda gången du kommer att kunna göra dig gällande öht.
Tack nu känns det bättreRelapse skrev:Vilken utmaning? Det är väl inget svårt att vara snabbare än dig?På en lång raka kan säkert dina 30-40 hk övertag märkas lite, men det är enda gången du kommer att kunna göra dig gällande öht.
![]()
Sedan att påstå att du är i samma klass som Gubbstuff och Apstrutsen m.fl. är rena önskedrömmar. Dom är på god väg att bli snabba, vilket jag också tänker bli under året. När var du snabb senast?
Ahh! Du kan se fram emot en lång säsong av förödmjukelse gamle man.![]()
För att vara konkret så tänker jag vara snabbare än dig på Sviestad och Gelleråsen. Knudan och Falken har jag aldrig kört på så där kan jag inte säga något innan jag varit där och känt på banorna. Fast du har väl kört en 3000 varv på Knudan utan att bli snabb så det är antagligen inte så svårt att piska dina tider där heller.![]()
Sådärja. Känner du dig utmanad nu?

Ropa inte hej än; du kommer väl knappast i gubbskinnstället nu när du frossat under jul?GSXR1100R skrev:Tack nu känns det bättre![]()
GSXR1100R skrev:Du antar altså inte min utmaning, jag är ju åxå nybörjare, du har ju kört ett riktigt b-race, jag har bara kört 2 klubbrejs, det innebär väl att du är på samma sopiga nivå som Goofruff, apis, gris ass & mig, den enda som är sämre än oss är Mac-Bertil...

Ingen merit iofMcB skrev:Bwahaha! Jag, sämre än du?![]()

GSXR1100R skrev:Ingen merit iof![]()
Goodstuff skrev:McB lirar än så länge i klassen Snackus Maximus.
Du har rätt, Mack-Bertil har varken RR licens eller RR hoj, ändå så tror han att han e snabbast i Sverige, typiska drag av Snackus enormusGoodstuff skrev:McB lirar än så länge i klassen Snackus Maximus.
Efter att ha gjort budget för mitt år så ligger min egen Webes i att kunna köra ett rejs och att försöka ta mig till Gotland Ring.
GSXR1100R skrev:Du har rätt, Mack-Bertil har varken RR licens eller RR hoj, ändå så tror han att han e snabbast i Sverige, typiska drag av Snackus enormus

GSXR1100R skrev:Du har rätt, Mack-Bertil har varken RR licens eller RR hoj, ändå så tror han att han e snabbast i Sverige, typiska drag av Snackus enormus

oFFkeFF skrev:Och trots att han inte har dessa attiraljer så kör han ifrån dig?![]()
![]()

McB skrev:Känns ovant...![]()
Goodstuff skrev:Så länge jag är tuffare än du, jag har RR-licens och har kört ETT HELT b-RACE, så länge jag är snabbare än du, jag har ju kört 1.00.672 på Sviestad, så länge jag är manligare än du, kör fet R1000 hoj och ingen liten 600, så länge jag har chansen kommer jag att hacka. Tyvärr försvinner den väl snart....

|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |