Är det inte dags för nästa års webes nu?

Gulsnabbtrajja skrev:
Nu får du lägga ner din blygsamhet. Så du har bestämt dig? Då blev ju ett av mina mål att vara framför dig, kommer antagligen inte vara helt lätt om du kör som förra säsongen. Kan ju knappast vara svårare att brottas med en 600:a så bytet går nog åt rätt håll. Ser fram mot att möta dig på "på riktigt".

Hmmm...för 6 månader sen kvalade jag inte in till griden på R1000 på Falken så jag tänker fortsätta vara blyg till resultaten kommer...OM dom kommer. Då ska jag vara äckligt ödmjuk i stället :)

Allvarligt talat ska det bli jäkligt kul och spännande och jag hoppas bara inte det blir världens anstormning i klassen. Om det sen går fortare eller inte än med en R1:a kan jag inte uttala mig om, för jag har aldrig kört nåt annat än R1 egentligen. Nu är i alla fall siktet inställt på en CBR600RR -03...fast det är väl smartare med en R6:a om det blir mycket grusrullning och om det behövs delar. Men du har ju vart ensam med Trajjan OCH leder väl statistiken i gruskörning i år och det har ju tydligen gått bra :tummenupp

McB skrev:
Men, ett mål har jag med min träning iaf. Jag skall, på minst två banor, ha lägre varvtid än Donkey Shot och Apstrutsen. :D

Muahahaha! Tillaat mig smaale! :rofl

McB skrev:
40kkr i restskatt? :va

Skitenkelt. Lek revisor själv utan tillräckliga kunskaper så får man betala surt efteråt. Fast jag hade kul för de pengarna 2002 så jag ska väl inte klaga. :gnissla

Goodstuff skrev:
Skitenkelt. Lek revisor själv utan tillräckliga kunskaper så får man betala surt efteråt. Fast jag hade kul för de pengarna 2002 så jag ska väl inte klaga. :gnissla

Ajfan. Sånt ska jag hålla mig ifrån. :näsblod

Det var en hel del sturska utalanden tidigare :tummenupp till alla.
Ser fram emot Swedies 56or :skrämd och jag ska heja och hålla tummarna på Soulflys satsning i Standard 600, grattis till uppklassningen :tummenupp

SilverSurfarens 53.99 på Sviestad ska bli kul att se, hur har det gått med förra årets snack om 1.03 körninagr på Knudan??

När det gäller Brinks mål så är det så gott som gjort redan bara han håller sig på hjulen. En stor favorit till 1a platsen i R600 nästa år ;)

Mina egna mål till nästa år är blygsamma eftersom jag inte kommer att tävla, men jag har en hel hög med begagnade däck och en gammal trött R1a +
5km till Sviestad så jag drämmer till med att jag ska åka stadiga 54or med kassa däck :fakta

Bila i Europa.

Kolla på minst två SM/SO deltävlingar och kanske köra ett Superbike race (gissa vilken bana :D ) om andan faller på.

PS. Om inte Torkel kör under minuten nästa sommar så.... Hatt.... :hihi

Last edited:
McB skrev:
Trevligt, blev det .uk eller .de?

Neither... Blev .ie den haer gangen. Saemre loen, grishoeg hyra men betydligt trevligare aen .de iaf.

Skaal:

Bifogat

• dub.jpg
    dub.jpg
    21.2 KB · Visningar: 72
Last edited:
Har nu ett litet tillägg iom att anderstorp dök upp på listan.
Ska wheela förbi Teddy ut på långrakan, eller vilken raka det nu blir man kör om honom på ;)

Här är mina mål...
Kommer nog inte att ha råd med mer än tre tävlingar.

Dessa tider ska underskridas

Anderstorp: 1.55.0

Sviestad:1.01.0

Falkenberg: 48.0 (Nuv PB:50.05)

Knutstorp:1.10.0(Nuv inofficiellt PB:1.11.5)

Vidare ska jag försöka att undvika alla ras och annat otrevligt så att jag slipper få ännu ett mentalt sammanbrott.

Last edited:
ZoulFly skrev:
Hmmm...för 6 månader sen kvalade jag inte in till griden på R1000 på Falken så jag tänker fortsätta vara blyg till resultaten kommer...OM dom kommer. Då ska jag vara äckligt ödmjuk i stället :)

Allvarligt talat ska det bli jäkligt kul och spännande och jag hoppas bara inte det blir världens anstormning i klassen. Om det sen går fortare eller inte än med en R1:a kan jag inte uttala mig om, för jag har aldrig kört nåt annat än R1 egentligen. Nu är i alla fall siktet inställt på en CBR600RR -03...fast det är väl smartare med en R6:a om det blir mycket grusrullning och om det behövs delar. Men du har ju vart ensam med Trajjan OCH leder väl statistiken i gruskörning i år och det har ju tydligen gått bra :tummenupp

skitkul Zoulis, håller tummarna för dig!

Hmmm...låt se. Minst en gång nästa år ska jag köra om Filip på yttern i en kurva. :banana

#11 skrev:
Det var en hel del sturska utalanden tidigare :tummenupp till alla.
När det gäller Brinks mål så är det så gott som gjort redan bara han håller sig på hjulen. En stor favorit till 1a platsen i R600 nästa år ;)

Brink kör std600 nästa år... Med en r6:a

ZoulFly skrev:

Har discogubben blivit uppklassad?! Stort grattis isf! :tummenupp Nu kommer det bli riktigt roligt att se alla klasser, som nu innehåller folk som man vet vilka det är!

Men glöm inte att JAG var före dig på Falken, både på kvalet och i mål! :7peta ;)

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back