Gulsnabbtrajja skrev:Nu får du lägga ner din blygsamhet. Så du har bestämt dig? Då blev ju ett av mina mål att vara framför dig, kommer antagligen inte vara helt lätt om du kör som förra säsongen. Kan ju knappast vara svårare att brottas med en 600:a så bytet går nog åt rätt håll. Ser fram mot att möta dig på "på riktigt".
Hmmm...för 6 månader sen kvalade jag inte in till griden på R1000 på Falken så jag tänker fortsätta vara blyg till resultaten kommer...OM dom kommer. Då ska jag vara äckligt ödmjuk i stället
Allvarligt talat ska det bli jäkligt kul och spännande och jag hoppas bara inte det blir världens anstormning i klassen. Om det sen går fortare eller inte än med en R1:a kan jag inte uttala mig om, för jag har aldrig kört nåt annat än R1 egentligen. Nu är i alla fall siktet inställt på en CBR600RR -03...fast det är väl smartare med en R6:a om det blir mycket grusrullning och om det behövs delar. Men du har ju vart ensam med Trajjan OCH leder väl statistiken i gruskörning i år och det har ju tydligen gått bra

och jag ska heja och hålla tummarna på Soulflys satsning i Standard 600, grattis till uppklassningen