Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
abstruse skrev:Jaså, nu vaknade Schampo?
Jag kör för mitt eget höga nöjes skull, inte för att plocka några som helst poäng i rookie600, även om det vore en trevlig sidoeffekt i de tävlingar man nu ställer upp. Sålunda tävlar jag bara mot mig själv och har som enda huvudmål att förbättra min egen körning och sakta men säkert sänka mina tider.
Jag kommer jobba minst lika mycket och resa troligtvis än mer i jobbet nästa år än i år. Att jag nu har fasligt många fler semesterdagar gör att jag kommer köra på så många licensträningar på Gåsen som jag kan, men främst på Wemis körningar då de överlägset ger mest "bang for the buck", jämfört med allt annat jag tidigare provat. Bike Week ska givetvis köras och jag hoppas också på Knutstorp denna gång. B-racen är ju högst intressanta beroende på hur det utvecklar sig och vilken skepnad upplägget tar.
Vad gäller övriga SM-/SO-tävlingar är jag inte så intresserad med tanke på upplägget. Det försvinner minst tre dagar vid varje tävlingstillfälle, ett gäng surt förvärvade SEK och vad man får är cirkus 70 minuter effektiv körtid.
Goodstuff skrev:Mannen med de tusen ursäkterna visar sitt rätta jag igen.
oFFkeFF skrev:OK, man får massor med körtid på wemi-körningarna och de är skitbra. Men du glömmer bort att rejs är hårdare och lär dig en massa annat nödvändigt som inte är lika enkelt att träna under en bankörning.
oFFkeFF skrev:du kör ju bra trots din skrammelkawa![]()

Att köra på Sviestad. När ska du dit Gustav? Host, host...Goodstuff skrev:Under minuten på Sviestad med traktorn. Det får räcka.
abstruse skrev:Look who's talking? The Swedish chef, som var helt utan meny, eller hur var det nu? Något krubb har man inte sett till iaf...
Rundningsmärke skrev:Att köra på Sviestad. När ska du dit Gustav? Host, host...
/A
Är du full? Jag kommer behöva hjälp att komma hem...Goodstuff skrev:Nu fattar jag inte vad du menar. Jag ska väl till Sviestad nästa säsong någon gång. Ska du det också?
Goodstuff skrev:Sant men jag har aldrig skyllt ifrån mig och kommit med lama ursäkter.

abstruse skrev:Jag tror inte jag byter jobb för att göra dig nöjd med min RR-satsning.![]()
oFFkeFF skrev:vi vill se lite ZS-anda på fler banor![]()
Bara
på dem som ligger.Zilversurfer skrev:Bara
på dem som ligger.
oFFkeFF skrev:Hehe, ja, det ser ju så roligt ut när man ligger ner och försöker sparka sig själv![]()
Du behöver ju inte känna dig ensam i sällskapet direkt, vi är flera som missat, bara det att det är ju du som är grunden till trophyn![]()
Kan inte komma med utmaningar innan jag vet vad jag ska köra nästa säsong, men blir det endagars b-tävlingar kommer jag köra så många jag kan. Dessutom kommer det att bli full säsong i ERF-serien. Men jag tänker inte stanna bakom Chrille på nån bana öht nästa år. Om vi är på banan samtidigt är det bara jag som ska köra omZilversurfer skrev:Ja,ja och det sysselsatte några personer i ett par månader, vad gör man inte för att andra ska få ha lite roligt, och andra bli irriterade![]()
Nä, då klämmer jag väl till med 53,99 på Svistad.

|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |