oFFkeFF skrev:Missat kursen antar jag? Inte att du kuggats under kursen???
Gått kursen, men hann inte fixa praktiken innan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:Missat kursen antar jag? Inte att du kuggats under kursen???

abstruse skrev:Tja, vad tusan ska man säga?Min nuvarande arbetsgivare har av ekonomiska skäl varit nödgad att säga upp 4,5 tjänster. Två i produktion och två och en halv på kontoret. Då jag är senast anställd på kontoret så ryker jag. Jag jobbar året ut och är därefter arbetskraft till förfogande.
Så, är det någon som har något IT-/marknadsjobb på lut, hör av er. Är villig att flytta, företrädelsevis till Karlstad/Karlskoga, Lund, Linköping eller Gotland...![]()
Sålunda vete katten hur säsongen 2004 ser ut för egen del.
Blä.![]()
abstruse skrev:Tja, vad tusan ska man säga?Min nuvarande arbetsgivare har av ekonomiska skäl varit nödgad att säga upp 4,5 tjänster. Två i produktion och två och en halv på kontoret. Då jag är senast anställd på kontoret så ryker jag. Jag jobbar året ut och är därefter arbetskraft till förfogande.
Så, är det någon som har något IT-/marknadsjobb på lut, hör av er. Är villig att flytta, företrädelsevis till Karlstad/Karlskoga, Lund, Linköping eller Gotland...![]()
Blä.![]()
Chrille skrev:Nya variabler i den sociala ekvationen. ändrade arbetsförhållanden och en totalt vansinning kantring på ekonomin. Jag har gått hela hösten och trott att det är lugna puckar bara för att upptäcka att det är ekonomisk katastrof.... Det ska köras men det kommer inte bli lätt. Och då är inte Sukkan öppnad än. Vad jag vet....

Blä.![]()
Den såkallade "Stina effekten"Chrille skrev:Nya variabler i den sociala ekvationen. ändrade arbetsförhållanden och en totalt vansinning kantring på ekonomin. Jag har gått hela hösten och trott att det är lugna puckar bara för att upptäcka att det är ekonomisk katastrof.... Det ska köras men det kommer inte bli lätt. Och då är inte Sukkan öppnad än. Vad jag vet....

GSXR1100R skrev:Den såkallade "Stina effekten"![]()
Lite OT, Hur mår hojjen?Zilversurfer skrev:Dessa är dom enda R1000 tävlingar som jag skall vara med på.
Ganska trovärdiga mål tycker jag.
Mvh//ZF
Blä.![]()

Gulsnabbtrajja skrev:Är det så jävligt med fast fruntimmer? Då ska jag fan hålla mig undan ett tag till.
Segt o upptäcka tråden så sent så man måste skumma igenom 4 sidor för att ha koll på vad folket lovar till säsongsdags.
Egna mål? Upprepar fjolårets, poäng i alla race och förhoppningsvis är det fler än 15 startande nästa år.
Gulsnabbtrajja skrev:Är det så jävligt med fast fruntimmer? Då ska jag fan hålla mig undan ett tag till.
....

Chrille skrev:2000:- per månad i distansraggning.... Perfekt grund att bygga en rejsbudget på.![]()

Goodstuff skrev:Det verkar som om det är bistra juletider på många håll. Själv har jag 40000 i restskatt, från 2002, förutom de 36000 som ska betalas in i december som uppiggande slutkläm på året. Fast det löser sig alltid och nog ska jag ta mig ut på banan en gång nästa år åtminstone.

Nu får du lägga ner din blygsamhet. Så du har bestämt dig? Då blev ju ett av mina mål att vara framför dig, kommer antagligen inte vara helt lätt om du kör som förra säsongen. Kan ju knappast vara svårare att brottas med en 600:a så bytet går nog åt rätt håll. Ser fram mot att möta dig på "på riktigt".ZoulFly skrev:Ja, du...jag lär väl joina dig i klassen så jag intar en extremt ödmjuk attityd inför nästa säsong.

|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |