Är det inte dags för nästa års webes nu?

Don Quixote skrev:
Nu ska vi sträcka ut hakan:
Åsen - ner från 1.15.5 till 1.12.99

Ser givetvis gärna att Joakim "abstruse" får upp tempot duktigt men han ska ändå inte få vara före in i mål på någon enda tävling.

Sabla fjös! Reviderar härmed mina mål:

Geléåsen - 1.12.98

...samt, på tävlingar, 1 placering bättre än den där göteborgarn som pucklar på väderkvarnar dagarna i ända... :crash

Hur f*n ska det här gå tilll?

Last edited:
Tänk om R-600 & R-1000 slås ihop till stor debutant, då lär det bli ännu svårare för er att nå edera mål, vissa kommer inte ens att få köra :rofl

Mina mål 2004 är:

Skaffa ett eget släp eller en buss, se till att ha bättre koll materialet. :va

Träna mer än bara på Knudan, fysträning & konditon, solarium, peroxid i håret... nej för i h-e jag börjar ju bli som Valmers.

Jag satsar på att köra 1 dagars B-racen, jag ska klå den gamle fjoll åttan Relapse, det torde ju vara ganska enkelt.

Nyteknik skrev:
Va? Är detta något som kan bli verklighet? Låter trist. Bara de allra snabbaste får köra och de som verkligen är rookies får titta på. :confused:

Det viskas i buskarna om detta, vi lär snart få besked av dom som va på Svemomötet i Karlskoga.

Om det blir så så kommer det att bli stentufft att kvala in, dom som inte platsar får hålla till godo med 1 dagars B-race.

Rundningsmärke skrev:
Är du full? Jag kommer behöva hjälp att komma hem... :hej

/A

*doh*
Jag lovar att ha släp med extra plats varje gång jag ska på en bankörning nästa år.

abstruse skrev:
Jag tror inte jag byter jobb för att göra dig nöjd med min RR-satsning. :arsele

Det behöver du inte göra, bara sluta skylla ifrån dig inann du ens har börjat.

Nyteknik skrev:
Va? Är detta något som kan bli verklighet? Låter trist. Bara de allra snabbaste får köra och de som verkligen är rookies får titta på. :confused:

INGA förändringar på SM-tävlingarna vad gäller klasser i år.

Den enda anledning som kan göra att arrangörer slår ihop 600 o 1000 är få deltagare, men den möjligheten har alltid funnits.

"Ser givetvis gärna att Joakim "abstruse" får upp tempot duktigt men han ska ändå inte få vara före in i mål på någon enda tävling. Detsamma går för Mad Moose Mats som jag hade en första drabbning med på Sviestad senast.
Allt ska göras på en standard-Kawa bara för att visa att det går! "

Sån! Tärningen är kastad...

FÖRE MIG I MÅL :lol :lol :lol Tror äligt sagt inte det finns någon bättre placering än nr 1. :fakta Eftersom jag tänkte prenumerera på den så får du nog omrevidera dina mål. :hej

(ojoj vad har jag nu sagt :va :o )

Last edited:
Mad Moose skrev:
FÖRE MIG I MÅL :lol :lol :lol Tror äligt sagt inte det finns någon bättre placering än nr 1. :fakta Eftersom jag tänkte prenumerera på den så får du nog omrevidera dina mål. :hej

(ojoj vad har jag nu sagt :va :o )

Just ja! Frånsett Donkey Shot ska jag även hålla Galne Älgen bakom mig i de tävlingar jag kvalar in till. :crash :banana

Tja i och med att alla skriker om 56 or och minuter hit och dit ska jag säga följande.
Jag ska överleva.
Jag ska åka snabbare en vad jag gör på Heffa-klumpen.
jag ska försöka få igenom min budget med regeringen.
Jag ska kvala in.
Jag ska träffa massa trevligt folk
Jag ska...ha skit kul. :banana

abstruse skrev:
Just ja! Frånsett Donkey Shot ska jag även hålla Galne Älgen bakom mig i de tävlingar jag kvalar in till. :crash :banana

OK, sist, näst sist och 3:a från slutet. :1pajas

Mina mål:
Se på, lära av och sedan köra om Torkel in i Esset på SViesta.
Se på, lära av och sedan köra om Deefred i Torparn på SViesta.

Å vips när detta är gjort så har vi en klockren 57:a att skriva upp i dagboken.

Topp20 Gelleråsen.

:hej

Mitt i silly season och allt annat garagemeckande tycker jag det är dags att lyfta den här tråden så den int glöms bort ;)

För tillfället känns det som min stora utmaning kommer vara att ta mig till start numera. Inget blir riktigt som man har tänkt sig....

valmers skrev:
*mummel*....jag har misslyckats......*mummel*
Den som kastar sten över ån ramlar oftast i bäcken.

Jag spår i framtiden en solariumfläckig värmlänning med begynnande peroxidflint som tappert klamrar sig kvar på sin urbläjd i hopp om att inte trilla igen...

Chrille skrev:
För tillfället känns det som min stora utmaning kommer vara att ta mig till start numera. Inget blir riktigt som man har tänkt sig....

Blev det en så dyr reparation av gixxern eller är det jobbet som inte ger dig ledigt?

oFFkeFF skrev:
Blev det en så dyr reparation av gixxern eller är det jobbet som inte ger dig ledigt?

Nya variabler i den sociala ekvationen. ändrade arbetsförhållanden och en totalt vansinning kantring på ekonomin. Jag har gått hela hösten och trott att det är lugna puckar bara för att upptäcka att det är ekonomisk katastrof.... Det ska köras men det kommer inte bli lätt. Och då är inte Sukkan öppnad än. Vad jag vet....

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back