Starstriker skrev:![]()
![]()
![]()
Då måste man gjuta olja på lågorna och ställa saker till sin spets.............
Att gjuta olja på vågorna = att lugna ner
gladh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
Då måste man gjuta olja på lågorna och ställa saker till sin spets.............
Starstriker skrev:....
Verkar dock inte som om alla inser detta utan istället snabbt kommer med en massa tokförnuftiga insiktsfulla åsikter. Trist med gravallvarligt folk.
![]()
![]()
Huvudet på spiken. Försöker ärligt talat bara få igång lite av en debatt här. Det är alltid lika roligt...
gladh skrev:Att gjuta olja på vågorna = att lugna ner
gladh
gladh skrev:Att gjuta olja på vågorna = att lugna ner
gladh
yonsson skrev:Skaffa butiksförsäkring för helvete. :kocko
Jag har läst den. Och jag läste det med försäkringen oxå, men fövånad?Markus skrev:Läs artikeln, du kommer bli förvånad.
yonsson skrev:Jag har läst den. Och jag läste det med försäkringen oxå, men fövånad?
Nä...
En idiot rånar.
Den andra idioten skjuter den första idioten och döms.
Inte konstigt.
korvgubbe skrev:Det svåra här på SH är att veta NÄR man ens ska bry sig om att kommentera. Måste säga att du, gladh och Chrille gör ett bra jobb för att få in iaf lite sunt förnuft i vissa trådar!
Masonit skrev:Förnuft!? Det är nästan aldrig de konkret framför vad de själva tycker. Deras inlägg går enbart ut på att förkasta alla andras "idiotiska" åsikter.
\Masonit
Masonit skrev:Förnuft!? Det är nästan aldrig de konkret framför vad de själva tycker. Deras inlägg går enbart ut på att förkasta alla andras "idiotiska" åsikter.
\Masonit
yonsson skrev:Jag har läst den. Och jag läste det med försäkringen oxå, men fövånad?
Nä...
En idiot rånar.
Den andra idioten skjuter den första idioten och döms.
Inte konstigt.
Att springa efter någon ut från sin affär och skjuta som en dåre är inte att skydda sig själv och sin egendom. Att köpa övervakningskamera däremot...![]()
\Masonit
t-rex skrev:Kanske skall komma med nåt konkret exempel istället för att sitta och vråla i ett hörn?
Edit: Exempelvis; att springa efter någon och skjuta på honom med pistol är inte något som hör hemma i ett samhälle jag vill leva i. Passar det i ditt?
Det är ju inte svårare än så, vilket sorts samhälle vill vi ha?
Pertan skrev:Hade det varit din 16 åriga bror som blivit skjuten hade du tyckt likadant då?
gladh skrev:Starstriker, det är jag som är ironisk, och gör mig iofs lite lustig på din bekostnad. På hoj så står det DBS, en norsk kvalitetscykel. Eftersom jag inte höll med dig så gjorde jag en sk. långsökt koppling.
gladh
Markus skrev:Du ställer frågan lite ledande, och lite väl förenklat. Naturligtvis vill vi inte ha ett sådant samhälle. Vi vill heller inte ha ett samhälle där folk rånar, våldar, mördar och misshandlar eftersom att risken att bli dömd är minimal. Det samhället har vi idag.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller