Äntligen!! Minimoto Madness 2 är här!!!! Efterföljaren till årets fetaste rulle!

FireSalle skrev:
:tummenner Det är väl inget kul, för mig alltså. Jag saknar minimoto, så jag roar mig med era filmer istället. Eftersom de är ganska korta vore det kul med fler.

Låt Coke-Bush ta hand om Sadam :machinegu
Om Sad-Ham lyckas göra en film inom en vecka & lägga den på en server så ska vi fundera på det, men det är väl ingen risk att han gör det, det blir dom vanliga ursäkterna typ

1. jag har ingen kamera
2. Jag kan inte redigera
3. Jag har inget web hotel
4. Jag har ingen lust

GSXR1100R skrev:
Om Sad-Ham lyckas göra en film inom en vecka & lägga den på en server så ska vi fundera på det, men det är väl ingen risk att han gör det, det blir dom vanliga ursäkterna typ

1. jag har ingen kamera
2. Jag kan inte redigera
4. Jag har ingen lust

Ok, för egen del så har jag både DV-kamera och Ulead MediaStudio Pro redigeringsprogam. Har gott om låtar till "soundtracket". Men jag har varken Minimoto eller webhotel.
Lustar har jag gott om, möjligen är tid en besvärande faktor.
Vidare så saknar jag kvalitetsskådisar. Det närmaste jag kan komma är nog om jag filmar min son när han övar halkkörning på sin trehjuling.

GSXR1100R skrev:

1. jag har ingen kamera
2. Jag kan inte redigera
4. Jag har ingen lust

Men vafan skriver ni :mad: jag kan inte rediger,inge web hotel men kamera kan jag låna å lust har jag :hördu . Har precis kommit hem från skoterdoktorn, så imorgon blir de röj i skogen. Lär ragga en kamera tills imorgon så man får lite matrial :tummenupp .
Men vet nån hur många minus en kamera tål??????

Sadam skrev:
Men vafan skriver ni :mad: jag kan inte rediger,inge web hotel men kamera kan jag låna å lust har jag :hördu . Har precis kommit hem från skoterdoktorn, så imorgon blir de röj i skogen. Lär ragga en kamera tills imorgon så man får lite matrial :tummenupp .
Men vet nån hur många minus en kamera tål??????
Då har du 6 dagar på dig då, snacka med Gävlegrabbarna i Fulmedia, dom har grejor, tick-tack klockan går :7peta

GSXR1100R skrev:
Då har du 6 dagar på dig då, snacka med Gävlegrabbarna i Fulmedia, dom har grejor, tick-tack klockan går :7peta

Bliré nå film eller sadam.. :va Jag vill ju se film!!!! :fyllisar

KetogaN skrev:
Bliré nå film eller sadam.. :va Jag vill ju se film!!!! :fyllisar
Jag vill se fina filmen med dina feta skotervurpor Sad-Ham, har du klipppt fördigt, behöver du web hotel...

GSXR1100R skrev:
Jag vill se fina filmen med dina feta skotervurpor Sad-Ham, har du klipppt fördigt, behöver du web hotel...

Har tills på måndag på mej ju... Men kanske inte hinner ändå men ska försöka, lägger kanske upp en teaster.... Men ni behöver inte förväntar er nå bra första gången nu va :brinnerup . (jobbar hela helgen) :kocko

Sadam skrev:
Har tills på måndag på mej ju... Men kanske inte hinner ändå men ska försöka, lägger kanske upp en teaster.... Men ni behöver inte förväntar er nå bra första gången nu va :brinnerup . (jobbar hela helgen) :kocko
På måndag ska filmen vara uppe, annars j-r ska vi gnälla :mad:
Dessutom måste den va i toppklass med många feta stunts & vurpor.

GSXR1100R skrev:
På måndag ska filmen vara uppe, annars j-r ska vi gnälla :mad:
Dessutom måste den va i toppklass med många feta stunts & vurpor.

Ja, mycket vurpor d ä FeTT!

Var fan e filmen Sad-ham.. vi litade på dig ju.. feta vurpor o sånt.. :fatta! upp med filmen!!

KetogaN skrev:
Var fan e filmen Sad-ham.. vi litade på dig ju.. feta vurpor o sånt.. :fatta! upp med filmen!!
Så jäla typiskt, först gnäller Sad-Ham på våra filmer och sen lovar han att göra en fetingrulle inom en vecka, idag har det gått en vecka och inte f-n bidde det nåt, mycke snack & liten verkstad som vanligt :gnissla

GSXR1100R skrev:
Så jäla typiskt, först gnäller Sad-Ham på våra filmer och sen lovar han att göra en fetingrulle inom en vecka, idag har det gått en vecka och inte f-n bidde det nåt, mycke snack & liten verkstad som vanligt :gnissla

Ja va fan de var ju svårare en jag trodde att redigera :va har lämnat bort de jobbet nu he he... Men film ska de bli med vurper för de e jag duktig på :D
Ni verkade ha rolit i tulinge :yoparty Medans jag fick förstärka mina bärarmar på skotern ( synd bara att inte de fick vara med på film :( )

Sadam skrev:
Ja va fan de var ju svårare en jag trodde att redigera :va har lämnat bort de jobbet nu he he... Men film ska de bli med vurper för de e jag duktig på :D
Ni verkade ha rolit i tulinge :yoparty Medans jag fick förstärka mina bärarmar på skotern ( synd bara att inte de fick vara med på film :( )
Då kanske du har en lite ödmjukare inställning till oss nurå :D klippa sig färdigt ditt film h-e snabbt som satan annas vi komma å pråka satan.

KetogaN, feta filmer du har joxat ihop. Nu är min chef ond på mig för att jag har tillbringat alldeles för lång tid med att "surfa moppar" som puckot säger.

Roligt att se lite sommarfilmer också.

soppatorsken skrev:
KetogaN, feta filmer du har joxat ihop. Nu är min chef ond på mig för att jag har tillbringat alldeles för lång tid med att "surfa moppar" som puckot säger.

Roligt att se lite sommarfilmer också.
Nu blir jag ledsen, menar du att mina filmer suger :(

jag filmar så gärna grejjer som det här.. säg till bara så ska jag kunna komma nästa gång :) redigering å sånt kirrar jag.. har dock inte nån server, men det fixar sig ALLTID :tummenupp

MikkE skrev:
jag filmar så gärna grejjer som det här.. säg till bara så ska jag kunna komma nästa gång :) redigering å sånt kirrar jag.. har dock inte nån server, men det fixar sig ALLTID :tummenupp
Bara att sätta dig på postcykeln och trampa ner till Malmö då :D
Välkommen om du har vägarna förbi.

haha.. luuuungt.. filmer lite saker på min resa ner på biken också. säkert underhållande å sen när jag blir påkörd 13454 ggr på vägen ner

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back