Äntligen!! Minimoto Madness 2 är här!!!! Efterföljaren till årets fetaste rulle!

*Apploder* :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Ketogan, det ända negativa med att du gör så här är att dina gammla filmer annses sämmre o sämmre :D

Keep up the good work :banana

kajlyl skrev:
Ja och nej, hittade en som jag var berädd o köpa direkt, men den var såld när jag ringde ...annars har det varigt ont om dem, iaf i min pris klass! ...ska försöka jobba lite så blir det kanske en i februari/mars ...man blir inte mindre sugen av Radical filmerna precis :huvet

Köp av danne M&M eller vad det heter, han kan skaffa fram sjyssta saker och håller bra priser även på reservdelar.

Här är hans nummer om du blir sugen 0705-191267

kajlyl skrev:
*Apploder* :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Ketogan, det ända negativa med att du gör så här är att dina gammla filmer annses sämmre o sämmre :D

Keep up the good work :banana

Kul att du gillar den (du har minst 5 stavfel) :hihi

kajlyl skrev:
inte mindre sugen av Radical filmerna precis :huvet

Radical har inget att göra med mina filmer. Men tack för kommentarerna.

/KetogaN

kajlyl skrev:
hehe.. nae, men de e väl typ samma gäng, eller kanske mer sydskaenes?

Det är ketogan.com productions med diverse duktiga förare och kameramän. Ingen anknytning mer än så. :fatta!

/KetogaN

Bra filmat och klippt grabbar!!
Måste in på lördag och se igen nu när många lokala kändisar kör...

Fixx skrev:
Bra filmat och klippt grabbar!!
Måste in på lördag och se igen nu när många lokala kändisar kör...

Öka farten på leveransen på ditt eget kit så kan du ju köra själv!

bonnläpp

Seriös film!! Riktigt bra gjord, bra musik och härlig engagemang av skådespelarna. 5 x :tummenupp

//Matthe

GSXR1100R skrev:
Tack som fan, Lennart Jävel kallas jag och frilansar hos KetogaN som stuntman och B-skådis.

Frågan är väl vad du ska använda för ursäkt denna gången? Efter förra filmen så ursäktade du dig för att du var långsammare än Ullis för 2*25 samt att hon ändå kraschade hela tiden. I denna filmen är det uppenbart att även du har det inte helt lätt att hålla dig på hjulen :lol
Angående det där med 2*25. Det skulle förklara varför Ullis bara kör moppe då eller?

Som sagt: Keep up the good work! Ni underhåller inte bara er själva, utan ni delar med er. Kul! :tummenupp

Last edited:
innehållet var bra men jag undrar vad du komprimerar med för program/hårdvara? Den hackar ju som fan ibland och fryser emellanåt :( Min dator är det inget fel på iaf, bra grafikkort och övrig hårdvara och mjukvara....

Dee_cati skrev:
innehållet var bra men jag undrar vad du komprimerar med för program/hårdvara? Den hackar ju som fan ibland och fryser emellanåt :( Min dator är det inget fel på iaf, bra grafikkort och övrig hårdvara och mjukvara....

Jag har hört det innan, lite skumt faktiskt, här funkar den kanon, nyinstallerat system med alla patchar osv.. inget konstigt.

Komprimerad med wmv9 variable bitrate.

/KetogaN

Dee_cati skrev:

Ladda hem den senaste WMP spelaren och ladda hem filmen igen, det funkade iaf för mig :tummenupp

Nu har jag sett den...
I love it, I love it, I Löööööv it! :tummenupp
Vad skulle vi göra utan dig??

Hoppas att jag kan köra ihelgen...

Miss BrInK skrev:
Nu har jag sett den...
I love it, I love it, I Löööööv it! :tummenupp
Vad skulle vi göra utan dig??

Hoppas att jag kan köra ihelgen...

Jag hoppas åxå att jag kommer loss att köra i helgen, jag har Minimoto abstinens :3freak

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back