Äntligen!! Minimoto Madness 2 är här!!!! Efterföljaren till årets fetaste rulle!

oscar skrev:
Nu har man sett klart! :tummenupp Skojigt intro o skojiga kommentarer!

Micke kan inte wheeeeela nananananaaaaaaaaaaaa......
Jag kan visst vila, jag vilade i flera kurvor... dessutom har Kato klippt bort när jag varvar Brink och kör under 28 sekunder.

GSXR1100R skrev:
Jag kan visst vila, jag vilade i flera kurvor... dessutom har Kato klippt bort när jag varvar Brink och kör under 28 sekunder.

Du rycker upp den på rakan juh.. det är med i filmen.. :banana

Helt klockren film :bow Mer sånt!!!

Fan va sköj det ser ut att vara... Måste man prova på nån gång!!!!

Keep up the good (fun) work :tummenupp

:hej

GSXR1100R skrev:
Nu är det ditt jobb att visa valmers att jag kan knäskrapa:D

Iofs kan jag Photoshop hyffsat, så visst kan man försköna sanningen en aning. Men att förvränga den till den milda grad, är det överhuvudtaget möjligt? :tungan :fyllisar

:D :D :D :D :D
Ni regerar! Vilken höjdarrulle. Introt är så roligt att jag fick besök på arbetsrummet. Får man inte ha kul på jobb? Micke, är ditt ställ gjort i spandex? Ska använda er video som instruktionsvideo för damen som brukar klaga att hon får kramp när hon ska upp på åkplatsen, tack!

Suveräna skådespelare och mästerlig redigering = förstklassig underhållning, :Bugar :klappar Slår SoKÅ lätt.

:tummenupp

Det är sällan en efterföljare är bättre än originalet men här har det skett. Mer planering, mer kärlek o mer eftertanke. Det här är film för tråkiga dagar på jobbet. Skitbra Keto o ni andra!
Ni får tom GSXR1100R att se snabb ut, det är inte dåligt!!!

Mer minimotoaction till folket!!

Tack alla ni som lagt två minuter på att säga vad ni tyckte det värmer gott! :tummenupp

Skäms på er som inte pallar lägga två minuter efter ha laddat ner och kollat på filmen som tog oss sammanlagt 16 timmar (inklusive inspelning) att göra.. :fatta!

/KetogaN

Vill ha mer övertygelse ;) Annars så är båda filmerna grymma.

KetogaN skrev:
Tack alla ni som lagt två minuter på att säga vad ni tyckte det värmer gott! :tummenupp

Skäms på er som inte pallar lägga två minuter efter ha laddat ner och kollat på filmen som tog oss sammanlagt 16 timmar (inklusive inspelning) att göra.. :fatta!

/KetogaN

Ja o hör sen... :mad: :fatta!

KetogaN skrev:

/KetogaN

Inte så lätt att få tid över till feedback. Efter att jag sett filmen så ville jag se den igen, och igen, lite jobb och så se filmen igen. Därför tar det ett tag innan du får feedback.
Kul att du hittat en knutte-variant av Lennart Jähkel (eller annan valfri norrlänning med komiska talanger...) som stjärna i dina filmer.
Micke :yoparty. Det han eventuellt saknar i fart på banan tar han igen mångfallt som skådis.
:D

FireSalle skrev:
Inte så lätt att få tid över till feedback. Efter att jag sett filmen så ville jag se den igen, och igen, lite jobb och så se filmen igen. Därför tar det ett tag innan du får feedback.
Kul att du hittat en knutte-variant av Lennart Jähkel (eller annan valfri norrlänning med komiska talanger...) som stjärna i dina filmer.
Micke :yoparty. Det han eventuellt saknar i fart på banan tar han igen mångfallt som skådis.
:D
Tack som fan, Lennart Jävel kallas jag och frilansar hos KetogaN som stuntman och B-skådis.

Ja och nej, hittade en som jag var berädd o köpa direkt, men den var såld när jag ringde ...annars har det varigt ont om dem, iaf i min pris klass! ...ska försöka jobba lite så blir det kanske en i februari/mars ...man blir inte mindre sugen av att se ketogan.com productions filmerna precis :huvet

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back