Äntligen!! Minimoto Madness 2 är här!!!! Efterföljaren till årets fetaste rulle!

KetogaN skrev:
Det är ketogan.com productions med diverse duktiga förare och kameramän. Ingen anknytning mer än så. :fatta!

/KetogaN

nu ska du inte va så radical kalle :lol

vi kan ju heta xtremekneeskrapingcrazystoopiewheeliepsykomotherfuking12oklockmaniaks?
det e väll rätt coolt? :7peta

BrInK skrev:
nu ska du inte va så radical kalle :lol

vi kan ju heta xtremekneeskrapingcrazystoopiewheeliepsykomotherfuking12oklockmaniaks?
det e väll rätt coolt? :7peta

Fan va fett!! jag handlar domänen direkt och knappar en webbis... :lol

/KetogaN

kajlyl skrev:
Glöm inte o trycka tröjor och dekaler också :tummenupp
:rofl

Och sälja.. det räcker du sett oss ute nån gång så får du handla.. :rofl

KetogaN skrev:
Och sälja.. det räcker du sett oss ute nån gång så får du handla.. :rofl

alltså nu a det jag some president i xtremekneeskrapingcrazystoopiewheeliepsykomotherfu king12oklockmaniaks?
så ni får nog fråga mej först va? :kocko
liksom vad vora ketogan.com utan mej :4skrika

BrInK skrev:
alltså nu a det jag some president i xtremekneeskrapingcrazystoopiewheeliepsykomotherfu king12oklockmaniaks?

Precis.. fråga brink om stickers o medlemskap m.m..okej?!?!

/KetogaN

BrInK skrev:

vet inte men som zorro utan häst eller svärd kanske???????????? :tungan

Sadam skrev:

aha! det e bara att gå o köpa en ny häst o svärd men vad vore hästen och svärdet utan "ZORRO"??? *

brink = alltid steget före :hihi

Sadam skrev:
Hörru Sad-Ham, här sliter vi med filmer bara för din skull & du bara spammar :mad:

GSXR1100R skrev:
Hörru Sad-Ham, här sliter vi med filmer bara för din skull & du bara spammar :mad:

Ja de tar ju så lång tid och man måste ju fördriva tiden för då går de ju snabbare vettu.......... :7peta

Nu har de ju gått en vecka (känns de som)å inget händer vad gör ni för nå :confused: ligger på soffan å latar eller :va ut åfilma med er nu......... Mera film å vurpor :Bugar å SH.com folket.

Å BrInK de e zorro som är steget för inte du :7peta :arsele

Sadam skrev:
Ja de tar ju så lång tid och man måste ju fördriva tiden för då går de ju snabbare vettu.......... :7peta

Nu har de ju gått en vecka (känns de som)å inget händer vad gör ni för nå :confused: ligger på soffan å latar eller :va ut åfilma med er nu......... Mera film å vurpor :Bugar å SH.com folket.

Å BrInK de e zorro som är steget för inte du :7peta :arsele
Men altså del 2 har legat uppe ett par dagar nu :va

GSXR1100R skrev:
Ladda hem den senaste WMP spelaren och ladda hem filmen igen, det funkade iaf för mig :tummenupp

har det senaste av alla spelare och codecs, nyinstallerad graffe-driver, bra kort osv. Vet inte vad det är för fel, polaren har samma problem med samma film och han har spritt nya grejjer i sin dator.
För övrigt enda filmerna jag har problem med också :(

Dee_cati skrev:
har det senaste av alla spelare och codecs, nyinstallerad graffe-driver, bra kort osv. Vet inte vad det är för fel, polaren har samma problem med samma film och han har spritt nya grejjer i sin dator.
För övrigt enda filmerna jag har problem med också :(
Prova med mediaspelare classic, den funkade för Kurvis iaf.

Jag tror att det beror på variabel bit rate

GSXR1100R skrev:
Men altså del 2 har legat uppe ett par dagar nu :va

he he mycke vill ha mer sörru. Mer film nu va är tråkit nu när snön är här å skotran är paj :huvet

Sadam skrev:
he he mycke vill ha mer sörru. Mer film nu va är tråkit nu när snön är här å skotran är paj :huvet
Nej nu skiter vi i att filma, det är för jobbigt att släpa runt på allt junk, dessutom tar det för lång tid att redigera, nu kör vi ego istället.

GSXR1100R skrev:
Nej nu skiter vi i att filma, det är för jobbigt att släpa runt på allt junk, dessutom tar det för lång tid att redigera, nu kör vi ego istället.

Jepp, you said it.. too much work, too little glory.. det är roligare att gasa. :yoparty

/KetogaN

KetogaN skrev:
Jepp, you said it.. too much work, too little glory.. det är roligare att gasa. :yoparty

/KetogaN

fan vad tråkiga ni är då :finger . Då får jag göra en lite film när jag vurpar på skoter så ni blir moteverade att göra mer film :Bugar

Sadam skrev:
fan vad tråkiga ni är då :finger . Då får jag göra en lite film när jag vurpar på skoter så ni blir moteverade att göra mer film :Bugar
Detta är noterat, du har nu en vecka på dig att göra din film, sen så kommer vi att börja gnälla om hur slö du är :arsele
För det lär väl inte bli någon film som vanligt, mycke snack & ingen verkstad :tungan

KetogaN skrev:

/KetogaN

:tummenner Det är väl inget kul, för mig alltså. Jag saknar minimoto, så jag roar mig med era filmer istället. Eftersom de är ganska korta vore det kul med fler.

Låt Coke-Bush ta hand om Sadam :machinegu

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back