Äntligen lite krig att glutta på

Status
Ej öppen för fler svar.
Du tycker inte att man har klankat en hel del på muslimer?

Först vill jag klargöra att det finns många muslimer som inte är ett dugg mer muslimer än jag är kristen. Ingen kan hjälpa vad man är född till. Däremot tycker jag islam är en extra fuckad religion med en ovanligt hög del bokstavstroende dårar och en ovanligt stor del gnällspikar. Därmed självklart inte sagt att alla muslimer är på ett visst sätt.

Men åter till din fråga. Vem menar du med "man"?

Pim Fortuyn, Theo van Gogh, Ayaan Hirsi Ali, Salman Rushdie, Tecknarna i Jyllandsposten? Ser du någon röd tråd?

Hörde israels ambassadör idag, den nye verkar lika bra som den förra (om någon minns när han pajade den där installationen för kommunisten Druj eller vad han hette :lol).

I alla fall, han verkar mycket klok och balanserad. Han beklagar att detta måste ske men att det är nödvändigt att sända ett tydligt budskap till terroristerna, något de undvikit att göra under de månader de beskjutits.

F.ö. tycker jag det är skönt att man äntligen får se lite effektivitet ifrån en modern, stark och högteknologisk vapenmakt. Är så less på att höra att det stryker med något tiotal hit och ett par stycken dit. Äntligen får man se vad man kan göra med några schyssta attackhelikoptrar och plan. Räknar man inte i hundratal döda är det fanimej inte värt flygbränslet! :mad:

"stor konferens!
nån har släppt en bomb nånstans...
10000 döda!
ett framsteg i teknik"

Var en gammal goding som dök upp i huvudet..

Nån mer som minns?

edit: Man kan aldrig sluta klanka på muslimer, eller religioner för den delen. Fullkomligt urbota korkat. Ska man tvunget tro på gamla skrönor så borde buddhisterna vara de med mest is i groggen...

Last edited:
Ska vi googla lite på judehat vs. muslim/islamhat på våra svenska bloggar och se vem som hittar flest?
Ska vi sätta hundra spänn och se vem som först skramlat ihop, låt säga 20 hatiska bloggar. Du letar judehat så letar jag muslim/islamhat...

Jag sätter 100 spänn och jag väljer din bundsförvant bonny att döma huruvida dina 20 fynd verkligen är islamofobiska.

Enda villkoret är att du skriver en mycket kort redogörelse för varje antiislamsk blogg du hittar så man slipper klicka, scrolla, klicka, leta, Ctrl+f osv utan du får tala om direkt vad som är islamofobiskt och var på bloggen det står.

Blir du klar denna vecka tror du?

:)

Är så less på att höra att det stryker med något tiotal hit och ett par stycken dit. Äntligen får man se vad man kan göra med några schyssta attackhelikoptrar och plan. Räknar man inte i hundratal döda är det fanimej inte värt flygbränslet! :mad:

1 dead is murder.. 1 000 dead is terrorism.. 10 000 is war.. Make it a million and you get yourself a religion :tummenupp

Då jag har sett ljuset i tunneln, även känt som bannlysningsmeddelandet, har jag valt att ansluta mig till den i meddelandet anvisade åsiktsgrupperingen för att i framtiden inte stöta mig med den.

De här smutsiga palestinska terroristerna förtjänar det! Förbannade anti-semiter!

Terroristpoliser allihop! 20st i ett svep tog vi!
gaza_01_516x300_20826a.jpg

Vad grinar du för unge? Kom inte hit med din tomatsås och låtsas vara apatisk!
_41876454_afp416child.jpg

Skämt å sido. Det förvånar mig fortfarande hur man tror att våld kan lösas med mer våld utan att utrota en av de stridande parterna. Det kan bara beskrivas som samhällets misslyckande att vi har sådana personer ute i landet.

Jag kan förstå att rika länder pumpar in pengar i småstater med gränskonflikter för att kunna prova sina nya fina vapen.
Det har förekommit länge.
Men:
Vad får USA ut av stödet till Israel?
Jag har inte sett någon högteknologi eller Amerikanska soldater som skaffar stridsvana.
Bara pang-pang.
Att arabländerna pumpar in pengar i Palestina förstår jag.

Anledningen till att USA stödjer Israel är att USA, precis som Sverige,
är ett land som bygger på bygger på modern demokrati,
marknadsekonomi och valfrihet.

Det innebär att medborgarna slipper välja vilket politik landet ska föra.
De behöver bara bestämma vilket/vilken av två ungefär lika stora
partier/koalitioner som ska verkställa den politik som
den intressegrupp som har mest pengar har beslutat om.

Smaklös Kantian.

Ond ockupant och sionistjävel?

Bifogat

• westernwallterrorismchild2.jpg
    westernwallterrorismchild2.jpg
    23.8 KB · Visningar: 70
Last edited:
Äh hon var ju klädd som en slampa. Ingen burkha eller nåt.

Bifogat

• 2640437510.jpg
    2640437510.jpg
    23 KB · Visningar: 55
Då jag har sett ljuset i tunneln, även känt som bannlysningsmeddelandet, har jag valt att ansluta mig till den i meddelandet anvisade åsiktsgrupperingen för att i framtiden inte stöta mig med den.

De här smutsiga palestinska terroristerna förtjänar det! Förbannade anti-semiter!

Terroristpoliser allihop! 20st i ett svep tog vi!
gaza_01_516x300_20826a.jpg

Vad grinar du för unge? Kom inte hit med din tomatsås och låtsas vara apatisk!
_41876454_afp416child.jpg

Skämt å sido. Det förvånar mig fortfarande hur man tror att våld kan lösas med mer våld utan att utrota en av de stridande parterna. Det kan bara beskrivas som samhällets misslyckande att vi har sådana personer ute i landet.

Dina otroligt smaklösa inlägg måste tyvärr bemötas med samma slag under bältet. Men tydligen är det bara arabiskt blod som är hemskt att se? Vi har elände på hemmaplan också men det kanske har undgått dig. Och israeliska barn hör ju inte hemma i Palestina så det gör väl inget va? Så som dom jublar i Palestina när barn och kvinnor har mördats gör dom knappast i Israel ska du veta. Det jublades även vid 9/11. Både i Palestina och i svenska skolor.

Och sen att skriva "skämt åsido". Tycker du det var bra humor eller? Suck, trodde att du var permanentbannad :rolleyes:

Dina otroligt smaklösa inlägg måste tyvärr bemötas med samma slag under bältet. Men tydligen är det bara arabiskt blod som är hemskt att se? Vi har elände på hemmaplan också men det kanske har undgått dig. Och israeliska barn hör ju inte hemma i Palestina så det gör väl inget va? Så som dom jublar i Palestina när barn och kvinnor har mördats gör dom knappast i Israel ska du veta. Det jublades även vid 9/11. Både i Palestina och i svenska skolor.

Och sen att skriva "skämt åsido". Tycker du det var bra humor eller? Suck, trodde att du var permanentbannad :rolleyes:

Precis!

Här försöker vi helt sansat diskutera vem som ska få döda vem och så
kommer Kantian dragande med bilder på blodiga människor!
De ser ju äckliga ut!
Försök nu uppträda lite civiliserat Kantian och posta lite trevliga bilder!
idf-purim5.jpg

Last edited:
Precis!

Här försöker vi helt sansat diskutera vem som ska få döda vem och så
kommer Kantian dragande med bilder på blodiga människor!
De ser ju äckliga ut!
Försök nu uppträda lite civiliserat Kantian och posta lite trevliga bilder!
View attachment 258669
Förlåt, det var dumt. Krig är ju bara sådant som förekommer långt borta, där bara onda människor drabbas.

xinsrc_162030421100557819261.jpg

Last edited:

Smaklösa? Slag under bältet? Du måste missförstå mig. Jag presenterade bara bilden av kriget så som du framställde, eller skall vi säga glorifierade, den.

Det är inte terroristpoliser eller judehatande nazibarn som nu slaktas i Gaza. Det är nyexaminerade poliser och helt vanliga småbarn som faller offer för Israeliska missilräder. Du verkar fortfarande stint inställd på att det upptrappade Israeliska våldet skall lösa det Palestinska ditot, men jag vill bara påpeka för dig att det inte är möjligt. Det enda man uppnår är att fler civila liv kommer att släckas, på båda sidor.

Suck, trodde att du var permanentbannad :rolleyes:
Felet jag gjorde var att sjunka till er argumentationsnivå, men du kan vara lugn för det kommer inte att hända igen :tummenupp

Last edited:
Det är inte terroristpoliser eller judehatande nazibarn som nu slaktas i Gaza. Det är nyexaminerade poliser och helt vanliga småbarn som faller offer för Israeliska missilräder.

Ja, och alla ville bara ha fred egentligen. Att Israel påstår att de skjutit raketer är lögn, de har skickat flaskpost med skolklassers brev och önskan om förbrödning mellan folken. Och små rosa nallar.

Min son kastade en snöboll förra veckan. Jag prylade honom sanslös, låste in honom i garderoben och kommer inte att ge honom mat på en månad. Nä, jag ändrar det till att han får mat när han lovar att varken han eller någon kompis kommer att kasta snöbollar eller tycka illa om mig och mitt beteende. Klagar han så får han inget vatten heller!

Vem har sagt att det är svårt att fostra barn?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey