Äntligen lite krig att glutta på

Status
Ej öppen för fler svar.
Tror man måste se för jävlig ut för att accepteras i vänsterled, snygga människor är helt enkelt inte trovärdiga?

:hihi Jag är helt övertygad om att större delen av vänsterrörelsen bottnar i gammal hederlig avundsjuka.

Last edited:
Såg precis reprisen av gårdagens Debatt på SVT..

"Jag kan inte ens titta på honom", säger en libanesisk tjej..
"Men jag är inte israel, jag är svensk jude", svarar snubben..
"Spelar ingen roll", tycker bruttan..

:rofl

Ja jävlar.. Det kommer aldrig att bli fred..

Vad gäller Yvonne så är inte utseendet det största problemet, snarare:
  • Hon är palestinier själv men låtsas neutral
  • Hon tycker grisar är värda mer än utvecklingsstörda barn, hur hon får ihop det med sin islamistiska världssyn är oklart då gris anses vara mindre värt än lammtestikel

Du får heller inte glömma hennes förskingring av skattemedel. Nästan 300000kr handlade hon varor och tjänster för i egenskap av privatperson. Allt på skattebetalarnas nota. Yvonnes egen version av medborgarlön?

Detta till trots måste jag säga att hennes utseende är den faktor som mest spelar in i min avsky mot henne. :D

Så, nu skall jag fortsätta ignorera dig. Det spar på tålamodet.

Men lilla gubben, det var bara ett skämt. Trodde inte du skulle ta åt dig så.

F´låt. :krama

Kom på vem den rödhårige med talfelet var. Han satt med i en panel i SVT där de diskuterade Halal-TV. En snygg, sekulariserad muslimsk tjej var lack över att slöjspökena fick representera muslimska kvinnor. Fullt förståeligt. Men inte enligt honom som blev upprörd och allmänt otrevlig mot tjejen. :rolleyes:

Last edited:
Såg precis reprisen av gårdagens Debatt på SVT..

"Jag kan inte ens titta på honom", säger en libanesisk tjej..
"Men jag är inte israel, jag är svensk jude", svarar snubben..
"Spelar ingen roll", tycker bruttan..

:rofl

Ja jävlar.. Det kommer aldrig att bli fred..

De är de värsta jävla rasisterna som finns de där. :mattias

Israel har tvingat Hamas till vapenvila, det tog tre veckor men det var det värt. Seger för frihet och demokrati, äntligen!

:banana

Jag hittade detta på ett annat forum. Ni som i all vishet redan har tagit beslutet att inte betala till Radiotjänst kan lugnt luta er tillbaka. Övriga bör snarast ringa 020-91 00 00 och klippa alla band till (S)(V)T.

http://www.sr.se/webbradio/?Type=broadcast&Id=1545849&isBlock=0
Reporterns ledord är inte direkt opartiskt och sakligt. Klippet börja ca 6 minuter in.

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=61298&a=1108965
Anna Hedenmo sätts på plats av Eli Göndör, islamolog och mellanösternkännare :)

förra året la sverige 400 miljoner kronor på bistånd till Gaza, bort-bombade nu, helt meningslöst.
och nu planeras det att sverige ska lägga 14 miljarder på uppbyggnad efter kriget..

jösses!

4:20 in
http://www.sr.se/webbradio/include/player.asp?InsidePlayer=1&type=latestbroadcast&Id=2694

Och i Sverige får allvarligt sjuka patienter vänta i år för operationer och våra äldre missköts grovt på "vårdhem". Det blir fler och fler barn i varje klass, polisen har aldrig resurser nog och psykvården klarar inte av att ta emot våldsbrottslingar som självmant söker vård. Hmm...:confused:

förra året la sverige 400 miljoner kronor på bistånd till Gaza, bort-bombade nu, helt meningslöst.
och nu planeras det att sverige ska lägga 14 miljarder på uppbyggnad efter kriget..

jösses!

4:20 in
http://www.sr.se/webbradio/include/player.asp?InsidePlayer=1&type=latestbroadcast&Id=2694

jag har inte klickat på länken men det måste vara 1,4 miljoner eller nåt sådant, pengar i sjön i vilket fall, kan ju hoppas att nästa bombvåg kommer snart så de kommer på andra tankar.

jag har inte klickat på länken men det måste vara 1,4 miljoner eller nåt sådant, pengar i sjön i vilket fall, kan ju hoppas att nästa bombvåg kommer snart så de kommer på andra tankar.

klicka och lyssna du
och ja visst, mer bomber vore bra, åt båda håll.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma