Äntligen lite krig att glutta på

Status
Ej öppen för fler svar.
får vell fråga samma sak igen då, Vad skulle du göra om norge började erövra landsdelar av sverige?

Skulle du stå och titta på, eller skulle du försvara ditt land?

Jag vet inte med dig men jag skulle inte börja attackera civila genom att skjuta raketer eller springa med ett bomb-bälte in bland ensamstående mammor.

Kul länk för övrigt:

http://se.youtube.com/watch?v=FABqq_jjRRo

Så vad är skillnaden, du spränger dig själv, och tar med några på köpet, eller att du sitter 30mil därifrån och trycker på en knapp?

Hur du en gör, så dör det civila.
Jag klandrar dig inte på något sätt, för majoriteten av folket, tänker inte så långt.
Men prova, nästa gång du ska skriva något i en sådan här tråd, tänk 10 sekunder till, innan du trycker på svara knappen.

Och det är något som många i denna tråd skulle behöva göra, "tänka innan man trycker på svara knappen"

Last edited:
Jag klandrar dig inte på något sätt, för majoriteten av folket, tänker inte så långt.
:rofl

Du har verkligen med storm tagit över foliehatten. Och jag har väldigt svårt att se vem som skulle kunna ta den ifrån dig.

Så vad är skillnaden, du spränger dig själv, och tar med några på köpet, eller att du sitter 30mil därifrån och trycker på en knapp?

Om det vore som så att bombbältesterroristerna siktade på militära mål, ingen större skillnad, förutom att ett pucko dör på kuppen.

Skillnaderna ligger i att (a) de hjärntvättar ungar till att tro att dö bombbältesdöden ger dem 72 jungfrur och evig lycka i himlen samt (b) de skiter i vem de spränger i luften och således siktar de oftast på enkla targets, som är civila inklusive barnfamiljer på marknader och dylikt.

Menar du alltså att du inte ser skillnad på att rikta sina attacker mot militära mål där civila kan råka stryka med ("collateral damage"), jämfört att rikta sina mål där de med lie röta kan ta död på nån enstaka soldat tillsammans med 50 civila? Då är det inte ens lönt att försöka föra en intelligent diskussion med dig.

får vell fråga samma sak igen då, Vad skulle du göra om norge började erövra landsdelar av sverige?

Skulle du stå och titta på, eller skulle du försvara ditt land?
En helt absurd jämförelse. Det finns ingen hotbild mot Norge från Sverige och således finns ingen anledning att ha trupper här.

Hur kan man förresten erövra landsdelar från något som inte är ett land?

Last edited:
Dom är lika goa kålsupare båda två, båda parter bombar civila mål.
kom inte och säg något annat.
och angående "paradiset" håller med, det är helt fucked up, men alla religoner är fucked up.
Jag har inte sagt något annat?
men du kanske kan hitta något inlägg ifrån mig, där jag säger så?

Det är Krig?
vad för väntar ni er?

Men det är ett orättvist krig, på alla sätt.
Israel tog landet ifrån början, och dagligen så gör dom sina gränser större.

Och att Norge inte är ett specielt hot, det fattar vell vilken jävla idiot som hellst.

Att du änns tar up en sådan självklarhet, och inte fattade att det var ett exempel, så kan man ju börja undra vad du gör i den här tråden?

skrattade faktist till där en stund, när jag läste, vad du skrev.

Och att Norge inte är ett specielt hot, det fattar vell vilken jävla idiot som hellst.

Att du änns tar up en sådan självklarhet, och inte fattade att det var ett exempel, så kan man ju börja undra vad du gör i den här tråden?

skrattade faktist till där en stund, när jag läste, vad du skrev.
Du förstår inte jämförelsen för att du inte förstår vad som händer där borta, varken nu eller historiskt. Jag kan de dig en förklaring för dummies via PM om du vill.

Oops, detta hade jag missat. Snälla, kan du vara snäll att utveckla på vilket sätt de "tog" landet :lol
Israel tog landet ifrån början och dagligen så gör dom sina gränser större

Last edited:
men sluta, vart du tappad i backen när du var liten eller
Israel tar land ifrån palestina, det är sanning, det händer dagligen, dom gör sina gränser större.

Vad är det du inte förstår?
sök på youtube, sök på internet.
www.justfuckinggoogleit.com
"träff på google med sök orden: Israel bomb shool = 2 750 000 hits"

Ja, jag ser det jag vill se.
samma skit när pal bombar, israel, men som jag sa lite tidigare, det är KRIG!
Folk dör!

Reportrar journalister runt om i världen bevisar, israel tar land ifrån palestina, bara du söker informationen själv, och inte litar på aftonbladet, och det du ser på tvn till 100%

Informationen finns där ute... on the worldwideweb u know?

Det dom gör, skulle få vilket land som hälst på denna planet, att börja kriga.

Last edited:
men sluta, vart du tappad i backen när du var liten eller
Israel tar land ifrån palestina, det är sanning, det händer dagligen, dom gör sina gränser större.

Vad är det du inte förstår?
sök på youtube, sök på internet.
www.justfuckinggoogleit.com
Du svarade aldrig på frågan, på vilket sätt "tog" de landet från början. Och please, använd gärna www.justfuckinggoogleit.com för att hitta svaret. :hej

Skillnaderna ligger i att (a) de hjärntvättar ungar till att tro att dö bombbältesdöden ger dem 72 jungfrur och evig lycka i himlen samt (b) de skiter i vem de spränger i luften och således siktar de oftast på enkla targets, som är civila inklusive barnfamiljer på marknader och dylikt.

.
Om j var självmordsterrorist så inte fan vill man ha 72 jungfrur.
Finns ju en viss risk att en del av dem är frigida....
Ge mig 72 fullblodsluder så ska ja tänka på saken.(utan svärmödrar)

http://www.google.se/search?hl=sv&rlz=1C1GGLS_svSE306SE306&q=israel+bombs+school+dies&btnG=Sök&meta=

2 320 000 hits

några videos, som visar när judar, tar mer och mer land ifrån pal...

1
[YOUTUBE-ID]szp7hXBuTCw[/YOUTUBE-ID]

2
[YOUTUBE-ID]nllekhGYbo8[/YOUTUBE-ID]

3
[YOUTUBE-ID]dtsqohfPDEQ[/YOUTUBE-ID]

vet inte vad jag ska säga, dom här videoclippen får tala för sig själv.
Fattar ni inte nu, så Ja! tyvär!! då kommer ni aldrig fatta. :(

Bästa talet genom tiderna, UN sitter tyst och lyssnar.
[YOUTUBE-ID]6Sb6RmRMbBY[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
stuff, vad tycker du borde göras för att skapa fred där?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey